Sportovní gigant chce být příkladem pro všechny značky.
Adidas začal klást větší důraz na udržitelnost svých výrobků už před lety. I když světové značky využívají v oblečení velké množství polyesteru díky jeho výborným vlastnostem využitelným při sportu, německý gigant veřejně přislíbil, že následující roky bude usilovně pracovat na eliminaci využívání takzvaného panenského plastu.
Adidas chce do roku 2024 ve všech svých výrobcích používat výhradně recyklovaný plast, který nebude zatěžovat životní prostředí až tak moc, protože po skončení využívání bude moci společnost materiál ve výrobě použít znovu.
Výroba však nebude jedinou oblastí, z níž německá firma vyloučí panenský plast. Snížit využití na nulu chce i ve svých kancelářích, outletech, skladech a distribučních centrech, což by mohlo ročně ušetřit až 40 tun plastu.
Plán dosáhnout nulové spotřeby do roku 2024 začíná již v této chvíli, protože jeho omezování nastává v kancelářích postupně a společnost odhalila i to, že nová kolekce pro jaro a léto 2019 bude obsahovat již 41 procent recyklovaného polyesteru. Adidas následuje kroky značek jako Starbucks, IKEA či McDonald's, které ve velkém přestávají používat plasty na jedno použití.
Adidas has committed to using only recycled plastic in its products by 2024 https://t.co/HfJ3ofZXAv pic.twitter.com/Tssxtb9yGU
— CNN (@CNN) 17. července 2018