Díky promyšlenému kvízu zjistíš, zda by ses hodil na pozici obchodníka v Refresheru.
Schůzky, telefonáty, cenové nabídky a perfektní znalost produktu. To je denní chléb našeho obchodníka Jiřího, jehož cílem je nabízet atraktivním klientům prostor na webu. Klientů je však momentálně více, než kolik jich je schopen chudák Jirka obsloužit, a tak k němu hledáme šikovnou posilu.
První krok přijímacího řízení jsme pojali formou kvízu. Dozvíš se v něm, zda by ses na pozici hodil i to, co od pozice Sales Representative očekáváme. To, že dáš 2 body z 10, ještě nic neznamená.
Pokud si věříš, zamiř na stránku samotného inzerátu, kde načerpáš veškeré informace, teď už bez našich infantilních vtípků. No a kdyby se ti náhodou nechtělo procházet digitální drezurou a raději věci řešíš z očí do očí, můžeš naši Nikitu v lednu odchytit na konferenci o Content Marketingu.
Kvíz
Máš na to být obchoďákem?
1
12
Kdy vznikl Refresher?
2
12
Jak nejefektivněji získáš kontakt na nového klienta?
nechám mu vzkaz pod rohožkou
společný známý nebo LinkedIn
lajkování fotek na Instagramu
3
12
Jak se nepřipravuješ na schůzku s klientem?
zjišťuji si informace o klientovi
zjišťuji si informace o produktu
zjišťuji si informace o firmě
4
12
Klient si vyptal cenovou nabídku
připravím radši víc verzí
klient má ceník, nabídku si dokáže sestavit sám
5
12
Co nefunguje při přesvědčování klienta?
6
12
Co uděláš, když ti zvoní dva telefony, máš 29 nepřečtených mailů a na rameno ti klepe kolega?
pustím si nejnovějšího Tekashiho
pokračuju ve swipování stories
napočítám do 12, udělám si seznam priorit a pustím se do práce
lehnu si na zem jak kreveta
7
12
Co neobnáší práce obchodníka v Refresheru?
rozdávání merche kamarádům
8
12
Jak zareaguješ, když tě klient odmítne?
celý leden budu hledět z okna a nahlas vzlykat
9
12
Kampaň předčila očekávání. Čemu připisuješ tento úspěch?
10
12
Co pošleš klientovi po kampani?
11
12
Kolik followerů má @refreshercz?
12
12
Jaká je nejdůležitější vlastnost Refresher obchodníka?
Vyhodnotit kvíz