Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 14. 10. 2019 svátek má Agáta

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Refresher - Web
0
Matěj Toman
14. prosinec 2018, 19:42

Máš na to být obchodníkem v Refresheru? Otestuj se!

Díky promyšlenému kvízu zjistíš, zda by ses hodil na pozici obchodníka v Refresheru.

Matěj Toman
14. prosinec 2018, 19:42
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Schůzky, telefonáty, cenové nabídky a perfektní znalost produktu. To je denní chléb našeho obchodníka Jiřího, jehož cílem je nabízet atraktivním klientům prostor na webu. Klientů je však momentálně více, než kolik jich je schopen chudák Jirka obsloužit, a tak k němu hledáme šikovnou posilu.

 

První krok přijímacího řízení jsme pojali formou kvízu. Dozvíš se v něm, zda by ses na pozici hodil i to, co od pozice Sales Representative očekáváme. To, že dáš 2 body z 10, ještě nic neznamená.

 

Pokud si věříš, zamiř na stránku samotného inzerátu, kde načerpáš veškeré informace, teď už bez našich infantilních vtípků. No a kdyby se ti náhodou nechtělo procházet digitální drezurou a raději věci řešíš z očí do očí, můžeš naši Nikitu v lednu odchytit na konferenci o Content Marketingu.

Máš na to být obchoďákem?
Otázka 1 / 12
0% hotovo
Kdy vznikl Refresher?
1918
2011
1991
34 př. n. l.
Jak nejefektivněji získáš kontakt na nového klienta?
nechám mu vzkaz pod rohožkou
šťouchnutí na Facebooku
společný známý nebo LinkedIn
lajkování fotek na Instagramu
Jak se nepřipravuješ na schůzku s klientem?
špehování
zjišťuji si informace o klientovi
zjišťuji si informace o produktu
zjišťuji si informace o firmě
Klient si vyptal cenovou nabídku
připravím radši víc verzí
počká to do února
klient má ceník, nabídku si dokáže sestavit sám
připravím 28 verzí
Co nefunguje při přesvědčování klienta?
emoční vydírání
case study a příklady
statistiky
logické argumenty
Co uděláš, když ti zvoní dva telefony, máš 29 nepřečtených mailů a na rameno ti klepe kolega?
pustím si nejnovějšího Tekashiho
pokračuju ve swipování stories
napočítám do 12, udělám si seznam priorit a pustím se do práce
lehnu si na zem jak kreveta
Co neobnáší práce obchodníka v Refresheru?
nastavování kampaní
rozdávání merche kamarádům
reporting kampaní
péče o klienty
Jak zareaguješ, když tě klient odmítne?
vyptám si zpětnou vazbu
mrsknu sebou o sem
vezmu si dovolenou
celý leden budu hledět z okna a nahlas vzlykat
Kampaň předčila očekávání. Čemu připisuješ tento úspěch?
celému Refresher týmu
jen sám sobě
reptiliánům a Sorosovi
osudu
Co pošleš klientovi po kampani?
děkovný dopis
report ke kampani
flašku Jägermeistera
slevový kupon z časopisu
Kolik followerů má @refreshercz?
8 000–10 000
172 634
do 5 000
Refresher má Instagram?
Jaká je nejdůležitější vlastnost Refresher obchodníka?
dobrý hudební vkus
emoční nestabilita
stydlivost
vytrvalost a trpělivost
Nejdřív musíš odpovědět na otázku
Kvíz dokončen!
Výsledek
%
úspěšnost
správných
odpovědí
nesprávných
odpovědí
Sdílet výsledek na Facebook
Opakovat kvíz
Jak si odpověděl na jednotlivé otázky?
1. Kdy vznikl Refresher?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ 2011
Správně!Nesprávne!
2. Jak nejefektivněji získáš kontakt na nového klienta?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ společný známý nebo LinkedIn
Správně!Nesprávne!
3. Jak se nepřipravuješ na schůzku s klientem?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ špehování
Správně!Nesprávne!
4. Klient si vyptal cenovou nabídku
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ připravím radši víc verzí
Správně!Nesprávne!
5. Co nefunguje při přesvědčování klienta?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ emoční vydírání
Správně!Nesprávne!
6. Co uděláš, když ti zvoní dva telefony, máš 29 nepřečtených mailů a na rameno ti klepe kolega?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ napočítám do 12, udělám si seznam priorit a pustím se do práce
Správně!Nesprávne!
7. Co neobnáší práce obchodníka v Refresheru?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ rozdávání merche kamarádům
Správně!Nesprávne!
8. Jak zareaguješ, když tě klient odmítne?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ vyptám si zpětnou vazbu
Správně!Nesprávne!
9. Kampaň předčila očekávání. Čemu připisuješ tento úspěch?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ celému Refresher týmu
Správně!Nesprávne!
10. Co pošleš klientovi po kampani?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ report ke kampani
Správně!Nesprávne!
11. Kolik followerů má @refreshercz?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ 8 000–10 000
Správně!Nesprávne!
12. Jaká je nejdůležitější vlastnost Refresher obchodníka?
TVÁ ODPOVĚĎ
SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ vytrvalost a trpělivost
Správně!Nesprávne!
Sdílet výsledek na Facebook
Opakovat kvíz
Ohodnoť článek
5
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.