Nabídka motorických verzí třídy G se rozrůstá.
Třída G minulý rok zaznamenala velkolepou mezigenerační obměnu, které se legendární Geländewagen dočkal po několika desítkách let. Vskutku zajímavé bylo, že v úvodu prodeje se Mercedes-Benz rozhodl nabízet výhradně benzínový osmiválec. To se však nově mění.
K 422koňovému G 500 a 585koňovému G 63, jejichž společným znakem byla benzínová V8 se totiž nyní přidává i naftová jednotka. Jak se čekalo, nejde už o vidlicový, ale řadový šestiválec (OM656) o objemu 2,9 litru. Nový agregát, známý například z nových modelů CLS 350d/CLS400d nebo S 350d/S 400d, disponuje výkonem 210 kW / 285 koní a 610 Nm. Jde tedy o vůbec nejvýkonnější naftový motor, jaký kdy G poháněl.
Varianta G 350d se navíc stává i vůbec nejefektivnějším modelem dané třídy. Řadové uspořádání slibuje lepší kultivovanost a efektivitu, automobilka uvádí průměrnou spotřebu na úrovni 9,6 - 9,8 l/100 km. Pokud jde o dynamické parametry, verze G 350d dokáže akcelerovat na stovku za 7,4 sekundy, což je značné zlepšení, protože předcházející generace tuto disciplínu zvládla až o téměř 2 sekundy pomaleji.
Naftová varianta se na pohled pochopitelně od benzínové verze G 500 neliší, jedinou odlišností jsou tedy jen plakety označující verze. S příchodem 350d se zároveň sníží i základní cena třídy G, protože momentální „základ“ začíná na částce 107 tisíc eur (2,7 milionu korun). Přesnou cenu však zatím neznáme.