Irská aerolinka má i dnes řadu kritiků.
Organizace Which? opět vyhlašovala anketu o nejhorší leteckou společnost a nikoho po posledních pěti letech zřejmě nepřekvapilo, že titul znovu získal Ryanair. Zákazníci každý rok hodnotí aerolinky zaměřené převážně na kratší trasy v různých kategoriích, přičemž Ryanair tentokrát získal nejnižší možnou známku v oblastech nastupování, pohodlnost sedadel, jídlo a nápoje, ale i prostředí na palubě.
Ačkoliv Ryanair pravidelně zažívá rekordní měsíce, až 70 % účastníků průzkumu organizace Which? se vyjádřilo, že by v žádném případě s irskou aerolinkou neletěli. Organizace upozorňuje zejména na to, že standardní cena letenek sice odpovídá reklamám, ale Ryanair vydělává převážně na skrytých poplatcích.
Cestující si stěžují na poplatky za výběr konkrétního místa, nově už i za nutnost nákupu prioritního nástupu, pokud si chce člověk vzít své příruční zavazadlo na palubu. A co víc, organizace Which? upozorňuje, že cena za umístění velkého kufru do podpalubí dokáže často cenu letenky zdvojnásobit.
O nic lépe na tom v oblasti přístupu k zákazníkům neskončily ani aerolinky Wizz Air a Vueling, které v této kategorii dostaly 2 hvězdičky jako Ryanair. British Airways se umístily na 15. místě z celkových 19 aerolinek, easyJet skončil 11. a nejlépe se umístila lokální aerolinka Aurigny Air Service, druhá zase společnost Swiss a třetí společnost Jet2.
Ryanair se už stihl na konto průzkumu vyjádřit. Jeho zástupci médiím vzkázali, že průzkum mezi 8000 členy organizace Which? nemá žádnou relevanci a jakoukoli hodnotu, když jej porovnáme se 141 miliony celkových zákazníků irské firmy. Průměrná cena za letenku v Ryanair prý stojí jen 39 € (1 000 korun), což přispívá k tomu, že Ryanair je v Evropě aerolinkou číslo 1.