Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 30. 10. 2020 svátek má Tadeáš

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Tech - Auta
2
Martin Mičuda
23. březen 2019, 11:07
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line

Chystaný Tucson N spoznáva svojho predskokana.

Martin Mičuda
23. březen 2019, 11:07
Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line
Zdroj: hyundai.news

Asi nemožno pochybovať o tom, že i30 N sa stal obrovským hitom, ba čo viac, jeho príchod na scénu sa nesie doslova v zmysle hesla from zero to hero, keďže napríklad na slovenskom trhu sa prvý hothatch značky Hyundai stal najpredávanejším modelom tejto triedy v roku 2018.

 

Kórejci na obrovský úspech reagujú a už teraz avizujú príchod ďalších N-kových modelov. V tomto momente Hyundai potvrdil chystané verzie i20 N, ale aj Tucson N, ktorého príchod je pozorne sledovaný. Kedy príde je stále nejasné, Hyundai ale čakanie skracuje novým variantom Tucson N Line.

 

Najpredávanejšie SUV na Slovensku prichádza v pritvrdenej verzii N Line

 

Ten zastupuje akýsi medzistupeň medzi klasickými verziami a očakávaným N-kom, ktorý by mal dostať vyše 300 koní. Najpredávanejšie SUV na Slovensku vo verzii N Line zaujme hlavne športovejšie strihnutým exteriérom, ktorému dominuje nový predný nárazník s väčšími otvormi a špecificky tvarovanými LED-kami.

 

Hlavné full-LED svetlá dostali čierny podklad, čierna je aj maska s výraznou štruktúrou a napokon aj samotné 19” disky. V kokpite si miesto našli červené detaily. O pohon sa budú starať tri agregáty. 

 

Benzínový štvorvalec 1.6 T-GDi s výkonom 130 kW / 177 koní a napokon dva naftové štvorvalce – 1.6 CRDi s výkonom 100 kW / 136 koní a následne vrcholný variant 2.0 CRDi s výkonom 136 kW / 186 koní a štandardným pohonom všetkých štyroch kolies. Vo všetkých prípadoch je štandardom 6-stupňový manuál, za príplatok je 7-stupňová dvojspojková prevodovka, respektíve 8-stupňový automat pre vrcholný dvojliter. Dieselové jednotky sú pritom mild-hybridy, keďže spolupracujú so 48 V sieťou. 

 

Zobrazit galerii 13 galeria
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
5
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.