Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 30. 3. 2020 svátek má Arnošt, Ernest

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
12
Dominik Vetrák
5. květen 2019, 17:59
Čas čtení: 3:07

Endgame vydělalo v kinech více než 2 miliardy dolarů za rekordních 11 dní! Sesadí i Avatara? (Box Office)

Rekordy padají jedna radost a po 2. víkendu má Endgame na kontě nepředstavitelnou částku.

Dominik Vetrák
5. květen 2019, 17:59
Čas čtení: 3:07
Endgame vydělalo v kinech více než 2 miliardy dolarů za rekordních 11 dní! Sesadí i Avatara? (Box Office)
Zdroj: Marvel Studios/Disney
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
12
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

I v dnešním Box Office tě bude zajímat hlavně Endgame, takže na náš klasický výčet nejčtenějších článků uplynulého týdne půjdeme zhurta. Na 5. příčce se nacházejí Iron Manova poslední slova v rámci filmu. Nicméně, ještě větší úspěch (3. místo) zaznamenala jeho nejemotivnější věta, kterou pro scénář vymyslel on sám. Mezi dvěma Starky se čtenosti umístil i Ryan Reynolds a jeho hollywoodští kolegové. Přinesli jsme ti totiž článek o nejlépe vydělávajících hercích v Hollywoodu v rámci jejich nejnovějších filmů.

 

Na 2. místě je opět Avengers. Endgame prostě momentálně vládne světu a také našemu webu. Konkrétně jde o minulý box office. Ten nás posadil na zadek, když nám ukázal, že Endgame dalo za prvních 5 dní 1, 2 miliardy dolarů. Uff. No a vůbec nejčtenějším článkem byl vzkaz kameramana poslední epizody Game of Thrones. Ten ti vzkazuje, že Bitva o Winterfell byla tmavá záměrně, avšak je skvěle viditelná a chybu tedy hledej u sebe (v nastavení TV).

 

 

Endgame zarobilo v kinách 2 miliardy dolárov za neuveriteľných 11 dní! Zosadia Avengers aj Avatara? (Box Office)

Endgame překročilo hranici 2 miliard celosvětově

Stalo se tak 5. filmem, kterému se něco takového podařilo. Ve společnosti top 5 je také Avatar ($ 2.78 miliardy), Titanic ($ 2.18 miliardy), Star Wars: The Force Awakens ($ 2.06 miliardy) a samozřejmě i Avengers: Infinity War ($ 2.04 miliardy). Avatarovi trvalo 47 dní, než se dostal na tuto hranici. Avengers ji zvalcovali během 10-11 dní.

 

Na prvním místě (pravděpodobně v každé jedné zemi) se nachází Avengers: Endgame. Snímek vydělával během celého týdne neuvěřitelné částky. Jen v USA si během pracovních dnů na konto připsal průměrně těch 30 milionů dolarů. Po 357 milionech z premiérového víkendu se tedy po týdnu na konto tržeb z USA a Kanady (domestic Box Office) připisuje dalších přes 260 milionů dolarů.

 

 

 

Za víkend jako takový to bylo 145 milionů, což je druhý nejsilnější 2. víkend hned po The Force Awakens (147 milionů dolarů). Celkově je tedy na úrovni 620 milionů dolarů (za hranici 600 m. d. doma se dostalo nejrychleji ze všech filmů).

 

Co se zahraničí týče, nesmírně silná je stále Čína. Tamní tržby překonaly i moje očekávání. Půl miliardy dolarů jsem tipoval tak nejméně do 3 týdnů. Tato hranice však padla už po 11 dnech. Marvelovky mají v Číně velkou fanouškovskou základnu a Endgame bude nepochybně největší komiksovkou/blockbusterem a zřejmě i hollywoodském filmem vůbec. Zda ho něco překoná? Vzhledem ke stále se rozvíjejícímu trhu je to těžké předpovídat. Pokud to ale někdo dokáže, bude to Disney.

 

Nejvýdělečnější filmem v Číně je mimochodem Wolf Warrior 2 s tržbami více než 850 milionů dolarů. Já si už skutečně u Číny netroufám říct, zda tato částka padne. A pokud ne, Endgame bude tamním druhým nejvýdělečnější filmem se skutečně epickými čísly. Momentálně tato částka činí 575 milionů dolarů (jen o 45 milionů méně než domestic box office, přičemž tržby z Číny tvoří až 1/3 tržeb z celého zahraničí).

 

 

Endgame zarobilo v kinách 2 miliardy dolárov za neuveriteľných 11 dní! Zosadia Avengers aj Avatara? (Box Office)

Nejsilnějšími zahraničními teritorii po Číně jsou Britské ostrovy, Jižní Korea, Mexiko, Brazílie, Austrálie a další, včetně Německa, Francie a několika asijských států. Endgame má ze zahraničí na kontě 1, 569 miliardy a je 2. nejvýdělečnější filmem v historii.

 

Společně s Čínou, USA, Kanadou a zbytkem světa má na kontě už kolosálních 2, 188 miliardy dolarů. Před ním je už jen Avatar – 2, 787 miliardy dolarů, který s určitostí padne. Otázkou je, zda padnou i tři miliardy a kdysi nepředstavitelná miliarda pouze z USA a Kanady. Nejblíže k ní mělo The Force Awakens s 936 miliony. Podle mě je to víceméně jisté.

 

V konkurenci Endgame zůstaly tři výraznější novinky. Thriller The Intruder, animák UglyDolls a očekávaná komedie The Long Shot se Sethem Rogen a Charlize Theron. Snímky zcela nezanikly a našly si své diváky, ale já bych s nimi věru počkal ještě týden. I když, to už zase začíná Detective Pikachu. Nuže, analytici a účetní to zřejmě vědí lépe než my. Hlavně v případě Rogenova nového filmu, který značně chválí, by nás mrzelo, kdyby propadl.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na  tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. 1. Avengers: Endgame $145,804,000  -59.2% $2,188,698,638 2.
2. N The Intruder $11,000,000 N $11,000,000* 1.
3. N The Long Shot $10,025,000 N $13,325,000 1.
4. N Uglydolls $8,510,000 N $8,510,000* 1.
5. 2.  Captain Marvel

$4,276,000

-48.6%

$1,120,068,018

9.
6. 4.  Breakthrough $3,948,000

-42.0% 

$41,040,363 3.
7. 3. La Llorona $3,500,000 -56.5% $103,500,003 3.
8. 5. Shazam! $2,450,000 -56.1% $355,593,790 5.
9. 7. Little $1,474,000 -57.5% $249,444,635 4.
10.  6. Dumbo $1,433,000 -59.0% $338,709,592 6.
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: deadline.com, boxofficemojo.comFoto: Marvel Studios/Disney Tagy: avengers: endgame
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.