Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 21. 9. 2019 svátek má Matouš

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
21
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Zajímavosti - Lidé
21
Vladimír Mičuda
19. srpen 2019, 14:25

Influencerku lidé hejtovali za její postavu. Australanka se rozzlobila a přemýšlí, že se na Instagram vykašle

Ukázala postavu v plavkách.

Vladimír Mičuda
19. srpen 2019, 14:25

Lidé dokáží být na internetu krutí. Neberou si servítky a kritizují všechno a všechny. Navíc často pod rouškou anonymity. Sami však nejsou dokonalí, ale to jim nebrání pouštět se do druhých. O tom by mohla vyprávět australská influencerka Ariella Nyssa, která před pár dny zveřejnila „nedokonalou“ fotografii v plavkách.

 

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Ariella Nyssa (@ariellanyssa),

 

Komentující se do ní hned pustili. Psali jí, že se má za své tělo stydět a neukazovat ho na veřejnosti či Instagram. Měla by prý nosit oblečení, které pasuje na její postavu.

 

 

Nepřejícím napsala dlouhý status, ve kterém hovoří o svých pocitech. „Pojďme být věcní. Je to můj nejhorší den. Četla jsem si komentáře pod fotkou a chce se mi plakat. Proč jsou sociální sítě takové. Proč nás značky oblečení nutí cítit se jako ho**o, pokud naše postavy nejsou ideální,“ napsala pod fotografii své postavy. „Některé komentáře ukazují, jak sociální sítě zkreslují myšlení lidí. Kdo do háje řekl, jak má vypadat postava modelky? Měly bychom se cítit krásné ať si oblékneme cokoliv,“ dodala.

 

 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 

Let’s be real. I’ve had the worst f%*#ing day. Reading through the comments and dms you guys have sent me has honestly brought me to tears. WHY IS SOCIAL MEDIA LIKE THIS. Why are brands trying to make us feel like crap if we don’t represent their “ideal” interpretations of bodies. I actually cannot believe that this has gone on for so long and I’m so angry with myself for accepting this as the norm for years. I’ve had comments over the last few days stating “just because your not hot enough to be a Victoria secret angel you are having whinge” and “you have to have a law degree to be a lawyer, just like you have to have a modelling body to be a model”. Wait... WHAT!? Some of these comments are fucking ridiculous and shows exactly how much impact the industry and social media has on our minds. Who told you what a modelling body is? Who the fuck says what a modelling body is. Shouldn’t we all be represented ? Shouldn’t we all feel beautiful enough to wear clothing from ALL brands. How ridiculous. I didn’t realise how bad all of this was until this week. I didn’t realise the extent that the industry and social media have warped and manipulated our brains into thinking you have to look or be a certain way to LOVE the way you look and be represented in the media. Over 50% of young people have mental health issues and have had suicidal thoughts, and the percentage has gone up since social media has become more prevalent. BRANDS.. take a good hard look at your websites, your clothing, your models. Grow a pair and FIGHT THE INDUSTRY THATS MADE WOMEN FEEL LIKE THIS FOR SO LONG. BE the change. Do it for US. I don’t know how many times I have to say it but; why the f are you trying to put everyone in one or two boxes!! It makes no sense. EVERYONE IS BEAUTIFUL AND EVERYONE DESERVES A CHANCE Fight the fucking fight with me These are some of my photos that have received the most hate. And you know what’s ironic? They are probably my FAVOURITE out of them all ‍♀

Príspevok, ktorý zdieľa Ariella Nyssa (@ariellanyssa),

 

Mnozí jí vyjádřili podporu„Jsem pyšná na to, že jsem tě našla na Instagramu,” napsala jedna z komentujících. „Hodně dívek vypadá jako ty. Reprezentuješ nás, reprezentuješ reálné ženy a reálné postavy. Ukazuješ nám, že nejsme samy,“ napsala další z jejích followers. Influencerku sleduje 263 000 lidí. Momentálně Australanka přemýšlí nad tím, že se na sociální sítě vykašle a dá si pauzu.

Ohodnoť článek
10
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK

NAHORU
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.