Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 17. 11. 2019 svátek má Mahulena, Gertruda

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Pod radarem
2
Dominik Vetrák
8. říjen 2017, 22:17

Blade Runner 2049 je v kinech a zisky potvrzují, že dnešní divák kašle na pravé filmové umění (Box Office)

Po delší době se nám opět vynořuje otázka, za lidem opravdu stačí bezduché projekty bez špetky logiky, když nedokáží ocenit budoucí klasiku.

Dominik Vetrák
8. říjen 2017, 22:17
Blade Runner 2049 je v kinech a zisky potvrzují, že dnešní divák kašle na pravé filmové umění (Box Office)
Zdroj: Warner Bros.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Po týdnu se opět setkáváme při našem souhrnu (nejen) filmových tržeb, ale i nejčtenějších článků na našem webu. Mezi naším obsahu vás nejvíce zaujal debutový trailer pro pokračování snímku Pacific Rim, nejšílenější kaskadérské kousky, které vyžadovaly obrovskou dávku odvahy a zapsaly se do historie filmu, ukázka pro dokument o Conoru McGregorovi, ale i vyjádření Cate Blanchett, že její postava Hely ve třetím Thorovi je mocnější než hlavní postava spolu s jeho bratrem Lokim dohromady. No a jak vypadají tržby? Fanoušky nového Blade Runnera rozhodně nepotěšíme.

 

 

Čekali jsme to? V podstatě ano. Stejně, jako jsme věděli, že pokračování Blade Runnera nebude mít problém probojovat se v tabulce tržeb na první místo, tak jsme tvrdili, že novinka na sebe nedokáže vydělat. A tady to máme. Celosvětové otevírací tržby se zastavily nad 80 miliony dolarů, což je na velkofilm s oficiálním rozpočtem na úrovni 150 milionů (šušká se, že celý projekt prý mohl spolu s reklamou stát ještě o 100 milionů více) extrémně málo. Mrzí nás to o to více, protože Blade Runnera 2049 milujeme, o čemž se můžete přesvědčit i v naší recenzi.

 

Na druhém místě najdeme další novinku, kterou je survival drama o dvojici, která přežije letecké neštěstí a zůstane kdesi v horách, daleko od civilizace. Nese jméno The Mountain Between Us a hlavní postavy ztvárnili Idris Elba a Kate Winslet. V naší recenzi jsme snímku udělili jen lehce nadprůměrné hodnocení, ale tržby jsou na tom ještě hůře. Ze zahraničí na účet studia přišlo jen 3,6 milionu, což spolu s americkými tržbami dělá dohromady 13,7 milionu. Přibližně podobně se „daří“ i filmu Flatliners, který má na kontě 18,3 milionu, což znamená, že ani po třech týdnech nevydělal tolik, aby vyrovnal oficiální rozpočet (19 milionů).

 

 

Na druhé straně se ale stále daří hororu It, který tento týden překonal již 600milionovou hranici a pravděpodobně se bez větších problémů dostane do skupiny dosud nejziskovějších filmů roku (ve finální tabulce roku 2017 ho ale nečekejte). To je od nás pro tentokrát opět všechno.

 

Pokud se chcete v tabulce lépe orientovat, Minulý týden znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat), Víkend USA prozradí, kolik vydělala snímek na půdě Spojených států pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem, Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden vám napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech. Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžete v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části najdete na tomto odkazu).

 

Pořadí

Min.týden

Název filmu    

Víkend USA

 -/+

Celosvětově

Týden

      1.        N

 Blade Runner 2049

 $31,525,000

 ---

 $81,725,000      1.
      2.         N  The Mountain Between Us
 $10,100,000  ---  $13,700,000      1.
      3.         2.

 It

 $9,655,000  -42.9%  $603,733,478      5.
      4.         N

 My Little Pony

 $8,800,000  ---  $12,600,000      1.
      5.         1.

 Kingsman 2 

 $8,100,000  -52.2%  $253,578,659      3.
      6.         3.

 American Made

 $8,073,000  -51.9%  $98,544,960      2.
      7.         4.

 The LEGO Ninjago Movie

 $6,750,000  -42.0%  $77,423,663      3.
      8.        11.  Victoria and Abdul  $4,142,000  +279.2%  $30,958,394      2.
      9.         5.  Flatliners  $3,800,000  -42.2%  $18,329,602      3.
     10.         6.

 Battle of Sexes

 $2,400,000  -29.8%  $7,677,575      3.
Ohodnoť článek
14
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.