Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
28. července 2020 v 15:43
Čas čtení 0:36
Daniel Mikolášik

IKEA představuje limitovanou kolekci oblečení. Najdeš v ní mikinu a tričko s obřím čárovým kódem, ale i deštník

MÓDA
Uložit Uložené

Vypadá to tak, že o kolekci bude mimořádný zájem a jednotlivé kousky se budou resellovat za mnohem vyšší ceny.

S vlastním merchem v poslední době experimentuje stále více značek, a to i přesto, že primárně s módou nijak zvlášť nesouvisí. Po velmi žádané kolekci od německého obchodního řetězce Lidl, kolem níž byl nesmírný hype, přichází s vlastním merchem i švédský nábytkářský gigant IKEA.

Doporučeno
Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo 26. června 2020 v 18:31

Společnost na oficiálních stránkách zveřejnila svoji vůbec první kolekci oblečení, ve které dominují především achromatické barvy jako bílá či černá s jednoduchými, ale zato estetickými designy. Nechybí ale ani klasické modro-žluté IKEA logo.

V kolekci se sloganem „Od skříňových řešení po skříňové možnosti“ se nacházejí trička a mikiny s velkým čárovým kódem, ale také designové vychytávky jako plátěná taška, deštník, láhve či ručníky.

Kolekce oblečení s názvem EFTERTRÄDA je zatím dostupná pouze v Japonsku, ale předpokládá se, že řetězec ji později zpřístupní i v rámci dalších trhů. Její prodej začne exkluzivně v IKEA Haradžuku a jen v omezených dnech (od 31. července do 6. srpna). Kolekce bude ale dostupná i na e-shopu.

Domů
Sdílet
Diskuse