Střihačka filmu i režisér potvrzují, že mají minimální množství počítačových efektů.
Srpnové vydání magazínu ICG obsahuje profil Teneta a už teď víme, že informace v článku budou stát za to. Mimo jiné se v něm čtenáři dozvědí, že Tenet je, na rozdíl od Interstellar či Inception, úplně jiným typem drahého blockbusteru. Obsahuje totiž jen velmi málo počítačových triků.
Střihačka filmu Jennifer Lame v rozhovoru prozradila, že by jich mělo být méně než 300. Pro srovnání, Interstellar jich má 850 a Avengers: Infinity War i Endgame mají přes 2 500 VFX záběrů (počítačem vytvořené nebo digitálními triky upravené scény). Malé množství VFX záběrů v Tenet potvrzuje i režisér Christopher Nolan. Ten tvrdí, že jich je ve filmu méně než v typické romantické komedii.
A to nás přitom čeká špionážní akce či hrátky s cestováním časem. Rozhodně bude zajímavé sledovat, jak snímek vlastně vznikal. Nolan v tomto vyzdvihuje práci VFX supervizora Andrewa Jacksona.
Ten se podle Nolana obral o práci, když přišel s většinou nápadů, jak natočit jednotlivé scény přímo na kameru a s co nejvíce praktickými triky. Premiéra Tenet nás v Česku čeká již 26. srpna. Všechny potřebné informace o filmu se dozvíš zde.