Firmě totiž není umění lhostejné.
„Umělci tvoří nejkrásnější díla, když jsou hladoví,“ zmínil se před nedávnem prezident Miloš Zeman v rozhovoru pro Mladou frontu DNES v souvislosti s novými protikoronavirovými opatřeními, jež zavřela mimo kluby také kina či divadla. Situace umělců, kteří tak už podruhé za rok přišli ze dne na den o zdroj obživy, je katastrofální. Firma Bageterie Boulevard se však rozhodla je v tom nenechat, a vytvořila novou bagetu, kde část z jejího prodeje půjde na podporu divadlům.
Mediář informuje o novém limitovaném výtvoru Bageterie Boulevard, který dostal příznačný název Hladový umělec. Z každé prodané bagety, jejíž cena je 59 korun, se firma rozhodla poslat 10 korun právě divadlům jako důkaz, že jí umělci nejsou lhostejní. A z čeho je vlastně bageta složená? Má velice jednoduchou stavbu: bageta, máslo a sýr maasdamer.
„Někdo mazaný prohlásil, že umělci vytvořili svá nejkrásnější díla hladoví. Tak jsme dali pár zkoušek a posíláme na scénu speciální bagetu. Jednoduchou, ale moc dobrou. My v podhradí totiž hladové umění nebaštíme,“ stojí v popisku, uvádějící novou bagetu, na sociálních sítích Bageterie Boulevard.
„Akce má za účel pomoci divadlům, která, na rozdíl od nás, nemohou pokračovat v provozu alespoň přes prodejní okénko. Proto jsme se rozhodli rychle zavést novou limitovanou edici bagety a touto formou alespoň trochu pomoci české kulturní scéně, o které si, na rozdíl od jiných, myslíme, že si pomoc zasluhuje,“ okomentovala účel kampaně marketingová manažerka firmy Martina Hájková.
Kampaně si mohl fanoušek Bageterie Boulevard všimnout už od 21. října. K prodeji bude Hladový umělec ve všech 45 pobočkách firmy. Jestli se ti ale nechce k okýnku, můžeš si ji objednat z pohodlí domova na BBdomu.cz.