Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
17. září 2021 v 7:02
Čas čtení 1:07
Martin Mičuda

Oblíbený Ford Fiesta prošel kompletní modernizací. Největší změny se odehrály v přední části

Oblíbený Ford Fiesta prošel kompletní modernizací. Největší změny se odehrály v přední části
Zdroj: Ford
TECH AUTOMOBILOVÉ NOVINKY
Uložit Uložené

Modernizace se dotkla i outdoorové verze Active a sportovního ST.

Po nedávné modernizaci těch nejklíčovějších modelů segmentu malých automobilů přichází na řadu kompletní facelift jednoho z jejich základních pilířů. Modernizovaný Volkswagen Polo, Seat Ibiza a zcela novou Škodu Fabia totiž doplňuje právě modernizovaný Ford Fiesta.

Ten automobilka ukazuje ve všech provedeních, včetně ostrého ST. Generace z roku 2017 tak prošla kompletní obměnou, a to jak z vizuální, tak i technické stránky.

Poznávacím znakem nové Fiesty je především její nová tvář. Přední partie dostaly zcela nové světlomety, které již ve standardní výbavě tvoří LED technologie, za příplatek se nabídka rozšířila o Matrix-LED.

Nová je i maska, do které konstruktéři přesunuli samotné logo, no a změny neminuly ani nárazník s dynamičtějšími tvary. Automobilka se přitom zejména v přední části pokusila více odlišit jednotlivé verze, k čemuž poslouží nejen jiný tvar nárazníku ve spodní části, ale i výplň masky.

Ford, Fiesta,
Zdroj: Ford

Ford zároveň nadále v nabídce podrží i třídveřovou karosářskou variantu, což je v dané třídě už prakticky vymřelý prvek. Zároveň v nabídce zůstává i outdoorová verze Active s ochranným oplastováním.

Doporučeno
Toto Pagani je jako jednorožec ze staré školy. Má dvanáctiválec, 850 koní, sekvenční převodovku a extrémní aerodynamiku Toto Pagani je jako jednorožec ze staré školy. Má dvanáctiválec, 850 koní, sekvenční převodovku a extrémní aerodynamiku 27. listopadu 2023 v 14:00

V zadní části jsou změny jen kosmetické, zákazník si může vybrat z nových odstínů karoserie (výrazný lak Mean Greena pro ST), přibyly i modernější designy disků kol.

Nejzásadnější změnou v interiéru je přítomnost volitelných digitálních budíků, které mají 12,3" a možnost několika předdefinovaných režimů.

Vrcholná varianta ST se zároveň může pyšnit vylepšenými sedadly Performance Seats s výraznějším bočním vedením. Motorová paleta je nadále výhradně benzínová a tříválcová, a to i pro verzi ST, kterou pohání 1,5:

  • 1.0 EcoBoost – 74 kW/100 k, 6st. manuál
  • 1.0 EcoBoost – 92 kW/125 k, 6st. manuál
  • 1.0 EcoBoost Hybrid – 92 kW/125 k, 6st. manuál/7st. automat
  • 1.0 EcoBoost Hybrid – 114 kW/155 koní, 6st. manuál
  • 1.5 EcoBoost – 147 kW/200 k a 320 Nm, 6st. manuál 
Ford, Fiesta, Ford, Fiesta, Ford, Fiesta, Ford, Fiesta,
Zobrazit galerii
(18)
Domů
Sdílet
Diskuse