Nerovnosti ve vzdělávání se v různých částech Česka liší až desetinásobně. Analyzovala je nová mapa vzdělávacího ne/úspěchu
Sociologická výzkumná organizace PAQ Research sdílela ve středu Mapu vzdělávacího ne/úspěchu, v němž analyzovala nerovnosti vzdělávání v České republice. A došla k zajímavým poznatkům.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Nerovnosti ve vzdělávání se v různých částech Česka liší až desetinásobně. Analyzovala je nová mapa vzdělávacího ne/úspěchu
Sociologická výzkumná organizace PAQ Research sdílela ve středu Mapu vzdělávacího ne/úspěchu, v němž analyzovala nerovnosti vzdělávání v České republice. A došla k zajímavým poznatkům.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Které části země trpí vzdělávací neúspěšností a co může za vzdělávací neúspěšnost? Tyto a další dvě otázky si položili výzkumníci sociologické výzkumné organizace PAQ Research, kteří ve středu sdíleli svá zjištění v rámci tzv. Mapy vzdělávacího neúspěchu. Odborníci chtěli s její pomocí odhalit, ve kterých klíčových aspektech v rámci vzdělání Česko zaostává, lokalizovat je a následně analyzovat.
„Co potřebuje Česká republika, aby její vzdělávání ve 21. století nezaostávalo? Menší nerovnosti v přístupu ke kvalitnímu vzdělání,“ tvrdí v předmluvě ke svému projektu odborníci z PAQ Research. Výzkumníci se rozhodli prozkoumat, kde konkrétně lidé častěji nedokončují základní školy, kde studenti častěji absentují a propadají, jaký vliv na to mají finance, chudoba rodin a další aspekty.
Abys článek mohl dočíst, stačí se přihlásit.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.