M3 v karoserii kombi bude k dispozici jedině ve vrcholné verzi Competition s pohonem M xDrive a osmistupňovou automatickou převodovkou.
Již v době představení nové generace sportovních modelů M3 a M4 automobilka BMW naznačila, že dříve či později se na scéně objeví i nejpraktičtější derivát, který dosud v nabídce nebyl. Řeč je o M3 Touring, který nakonec německý výrobce právě odhaluje, díky čemuž poznáváme vůbec první sériově vyráběnou M3 v provedení kombi v historii. Po vizuální stránce exteriéru nejde pochopitelně o žádné překvapení. BMW de facto na dobře známé kombi střední třídy implantovalo optická vylepšení a změny ze sedanu M3.
Ani M3 Touring tak nešetří agresivitou – obrovská, vertikálně orientovaná maska, velké postranní otvory na náraznících, full-LED světla s laserovou technologií a přísným tvarem převzatým z M4, specificky vyklenutá kapota, vytažené blatníky, rozměrná čtveřice velkých koncovek výfuku o průměru 10 cm. Vzhledem k tomu, že Touring přichází podle předpokladů výhradně ve verzi Competition, standardem jsou 19" disky vpředu, zatímco vzadu jde až o 20" obutí.
Pointou verze Competition je zároveň i standardně dodávaný pohon všech čtyř kol M xDrive, osmistupňová automatická převodovka a třílitrový benzínový řadový šestiválec s výkonem až 375 kW/510 koní a 650 Nm. Tyto parametry zajišťují novince akceleraci z 0 na 100 km/h za pouhých 3,6 sekundy, zatímco rychlost 200 km/h se na tachometru objeví za 12,9 sekundy. Maximální rychlost je 250, respektive s balíkem M Driver's Package je to až 280 km/h. BMW už svůj pekelný kombík vzalo i na Nürburgring a stanovilo s ním rekord mezi vozidly tohoto druhu – 7:35,06 s.
Snad největším překvapením je však pohled do interiéru. Na rozdíl od karosářských provedení M3 sedan a M4 kupé, respektive kabriolet, se nové BMW M3 Touring v kokpitu pyšní novou palubovkou. Ta po vzoru nedávno modernizované řady 3 již sází na klenutý panel složený ze dvou displejů – digitální budíky mají 12,3" a středová dotyková obrazovka má až 14,9". Zásadní změnou prošel i samotný infotainment, který zastupuje zcela novou, v pořadí 8. generaci systému iDrive. Díky použití výkonnějšího hardwaru si BMW mohlo dovolit vizuální prostředí značně přepracovat, zrychlit a osadit novou, pokročilejší grafikou a animacemi.