Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
9. dubna 2024 8:40
Čas čtení 0:59
Ilona Hobzová

Óčko spustilo novinku, do vysílání „pouští“ Instagram

Óčko spustilo novinku, do vysílání „pouští“ Instagram
Zdroj: Freepik/volně k užití
TECH INSTAGRAM
Uložit Uložené

Tento krok přináší divákům a divačkám nový způsob sledování, kdy se instagramové příspěvky stávají součástí televizního programu v průběhu celého dne.

Vývoj unikátní novinky vznikal „in house“ a trval půl roku. „Platforma Instagram v televizi neboli IGvTV je postavena na zcela nové technologii, kterou jsme sami vyvinuli a která posouvá vysílání Óčka na novou úroveň. Umožňuje pracovat s úpravou videa v několika vrstvách v reálném čase, ve kterém monitorujeme příspěvky z Instagramu a následně je pouštíme do vysílání. Je to mimořádný krok nejen v Česku, ale i na celosvětové úrovni,“ uvedl technický manažer Óčka Petr Mareček. 

Doporučeno
Vědci představili návod na dlouhověkost. Říkají mu Power 9 Vědci představili návod na dlouhověkost. Říkají mu Power 9 7. dubna 2024 7:58

Výběr instagramových příspěvků se přebírá pod pečlivým redakčním dohledem, tedy bez online reklam a automatických algoritmů. Zásadní jsou popkulturní zprávy nejen z hudební scény, ale i ze světa filmu, sportu, zábavy, vzdělání a lifestylu.

„Z tisíců veřejných profilů jsme pečlivě vybrali ty nejzajímavější a náš výběr neustále aktualizujeme. Kromě postů z vlastních profilů sledujeme populární interprety, hudební labely, festivaly, ale i profily jako NASA, UFC nebo MARVEL. Rovněž dojde i na zapojení diváků prostřednictvím soutěží. Zájemci tak dostanou šanci objevit se na určitý čas se svým osobním profilem v televizi,“ sdělil šéf sociálních médií Óčka Michal Janíček.

Óčko
Zdroj: Óčko/propagační materiál/volně k užití

„Jde o redakční servis zpráv, který doplní naše denní playlisty. Zatímco u zpravodajských TV jde o textovou infolištu, my zobrazujeme proud autentických postů včetně fotek a videí způsobem, jakým je dnes běžné konzumovat zábavu i zprávy při scrollování na sociálních sítích –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ a to za poslechu populárních hitů,“ vysvětlil programový ředitel Alexandr Guha a dodal, že IGvTV vysílání nezakrývá, ale organicky doplňuje, takže infotainment poběží současně s videoklipy, pořady a i přes reklamní breaky, aniž by do nich zasahoval.

Domů
Sdílet
Diskuse