Kreativita dává sportu novou podobu. Poznejte ženy, které posouvají ve spolupráci s třemi pruhy hranice po svém.
Na začátku nového roku představila značka adidas první kopačky bez tkaniček ACE16+ Purecontrol a minulý týden spatřila světlo světa i nová běžecká obuv PureBOOST X, která se díky přizpůsobivé klenbě zaměřuje výhradně na dámy. Pod taktovkou iniciativy Sport16 se adidas snaží vyzdvihnout svou vášeň pro sport a během následujících měsíců tak budou mít fanoušci možnost vidět to nejlepší z nabídky brandu na vybraných světových akcích, včetně Super Bowlu 50, Ligy mistrů UEFA, New York Fashion Weeku, NBA All-Star Weekendu, udělování cen Grammy nebo turnaje NFL Combine. Pomocí filmů „Jsem tady, abych tvořila“ chce společnost oslovit sportovkyně z celého světa, aby byly při cvičení kreativní a zároveň tak chtějí vzdát hold těm, které je v životě inspirovaly překročit hranice zažitého.
Filmy z první kapitoly vyprávějí příběhy očima sportovkyň a světových hvězd, jako například tenisová ikona - Caroline Wozniacki, WNBA All-Star hráčka Candace Parker, supermodelka/podnikatelka Karlie Kloss, tenisová hvězda Ana Ivanović, fotbalový zázrak Morgan Brian, DJka Hannah Bronfman, pouliční sportovkyně Robin Azron nebo kreativní fitness trenérka Nicole Winhoffer.
„To, kdo jsem, není možné definovat pouze mými výsledky na hřišti,“ říká Wozniacki. „Mé vášně a kreativita mimo hřiště mě inspirují k tomu, abych byla lepší sportovkyní a tato série filmů dokonale vystihuje mou jedinečnost. Je opravdu vzrušující a inspirující být součástí větší skupiny žen, které mají stejně kreativně nastavenou mysl.“
Film Wozniacké zvýrazňuje zejména netradiční styl tréninků, který zlepšuje její projev na hřišti, zatímco příběh Parkerové se točí kolem toho, jak si užívat mateřství. Bronfmanová neustále zkouší různé způsoby, jak vytvářet neočekávané, Arzonová objevila hlubší smysl života ve sportu po blízkém setkání se smrtí a Winhofferová dává novou podobu tradičním tréninkům tak, aby zapojila širší sportovní publikum.
„Na naší cestě stát se nejlepší sportovní značkou, jsme nezastavitelní a je nás slyšet,“ říká Lia Vakoutis, ředitelka globální komunikace společnosti adidas. „V roce 2015 jsme vyzývali sportovce, aby se stali tvůrci hry, zatímco v roce 2016 se soustředíme na kreativitu ve sportu. Filmy „Jsem tady, abych tvořila“ zapojují představivost a kreativitu atletek při posouvání sportovních a osobních hranic. Letos budeme pokračovat v oslavováni sportovkyň a osobností, které dávají novou podobu tradičním formám sportu díky své kreativitě.“
„Jsme posedlí všestrannými atletkami - ženami, které milují sport, každý den se snaží vést aktivní život a pomáhají měnit vnímání sportu na celém světě,“ říká Nicole Vollebregt, která stojí na čele divize adidas Women. „V roce 2016 budeme průběžně představovat aktivace zaměřené na ženy, partnerství, produkty a akce, díky kterým se chceme spojit s sportovkyněmi na osobní úrovni.“
Staň se i ty součástí tohoto hnutí pomocí hashtagu #heretocreate @adidas na Twitteru, Instagramu nebo Facebooku a celou sérii filmů můžeš sledovat zde. Kromě filmů si adidas připravil pro každou z atletek i jednoduchou capsule kolekci, kterou koupíš již nyní na adidas.cz.