Po sadě oficiálních informací a exteriérových fotek se dostává i do vnitřku chystaného modelu značky Škoda.
O chystaném SUV značky Škoda se toho v mediálním světě už něco napsalo, a ani na našich stránkách nechyběly všechny ty nejdůležitější informace či oficiální fotografie koncepčního modelu VisionS. Nejnovější, po koncernovém večírku na autosalonu v Ženevě, se ale dostáváme už i do interiéru, který nám Škoda podle očekávání při této příležitosti ukázala. Už první pohled jasně naznačuje, že jde jen o studii, což potvrzují relativně futuristické tvary a množství rozměrných displejů všude. kam se člověk podívá, a to i v případě zadní posádky. Palubní deska je zrcadlově orientovaná - od středového tunelu se na obě strany nese ve shodném tvaru. Samozřejmě, na levé straně je odlišností volant, který je mimochodem jen dvouramenný. Vnitřek postrádá klasická tlačítka a ovladače, jejich roli pochopitelně jen v konceptu, nahrazují právě dvě 16" dotykové obrazovky. Je jasné, že ty se do sériovky nedostanou, charakteristické tvarování palubky by se ale zachovat mělo. Interiér je 6místný, sériová podoba však bude počítat s ještě jedním místem navíc, dá se ale předpokládat, že 7místním rozložením nebude Kodiaq v základě disponovat. Zavazadlový prostor nabídne posádce 460 litrů.
VisionS je postaven na modulární platformě MQB a pokud jde o vnější rozměry, studia je 4,7 metru dlouhá, 1,91 metru široká a 1,68 metru vysoká. Přední i zadní světlomety disponují full-LED technologií, která by již brzy měla zavítat mezi škodovácké modely za příplatek, přičemž právě obdobným řešením rozdělených předních světel by měla disponovat faceliftovaná Octavia, která přijde příští rok. Pod atraktivně tvarovanými plechy se ukrývá kombinace benzínové 1,4 TSI a elektromotorů, tedy podobné řešení, jaké najdeme v Passatu GTE. Vůbec první sériově vyráběné hybridní vůz značky Škoda bude pohánět čtyřválec s výkonem 156 koní a 250 N.m a spolu s elektromotorem o výkonu 54 koní a 220 N.m bude roztáčet výhradně přední kola. Druhý elektromotor pohání pro změnu zadní nápravu a to silou 116 koní a 270 N.m. Akcelerace konceptu VisionS trvá 7,4 sekundy, zatímco kombinovaná spotřeba se údajně pohybuje na úrovni 1,9 l/100 km. To však platí především v případě, že se konvenční agregát o slovo přihlásí jen občas - pokud jde o plug-in hybrid, na čistě elektrický pohon umí VisionS absolvovat až 50 kilometrů. Na závěr dodávám informaci, že vystavovaný exemplář je postaven na efektních, až 21" discích, přičemž produkční podoba, která by měla přijít začátkem příštího roku, by měla startovat na ceně od necelých 18 tisíc eur (~480 tisíc korun).