Přibližte si s námi prostřednictvím oslavného článku, jaké exkluzivity přibyly na našich cestách v novém roce.
Rok s rokem se sešel, no a opět jsme o rok starší. Tedy, teď nemyslím někoho konkrétního z nás, naší skalní automobiloví fanoušci však už tuší, že řeč je o projektu Exkluzivní automobily ze slovenských a českých cest, protože přesně 10. března před dvěma lety jsme na fejsbuku založili stránku, která neměla nejen tehdy, ale prakticky dodnes nemá v takovém znění obdoby. K našemu podivu síla modré sociální sítě ukázala svou pravou tvář a předčila tak i naše nemalá očekávání o tom, jak dokáží lidé i v těchto končinách ocenit počin tohoto druhu. Dnešním dnem tak s úsměvem na tváři, statečnou, 28tisícovou základnou fans a skutečně rozsáhlou (největší svého druhu) databází počítající s více než 1 200 fotografiemi slavíme naše druhé narozeniny a stále zvětšující se zájem. Ten nás nepochybně těší, posouvá dál, zároveň však i zavazuje pokračovat minimálně v daném tempu i nadále. To samozřejmě nehodláme s Jakubem změnit, vždyť kdo jiný by vám s železnou (každodenní) pravidelností přinášel kvalitní autentické fotografie z celého našeho území a nejednou v předstihu odhaloval (za přítomnosti interakce s články) nové exkluzivity a demonstroval tak, že až v takové chudobě si zde nežijeme.
Ano, díky nám jste se mohli exkluzivně jako první dozvědět, kdy přišla naše první i8, jak vypadá první domácí Mercedes-AMG GT S, v jakém konfigu si u nás střihlo premiéru Ferrari 458 Speciale A, že si někdo dopřál Porsche 918 Spyder, jak Stephan Winkelmann otevíral showroom Lamborghini v Praze, jak to schytalo jediné opět námi přiblížené LaFerrari v Budapešti či jak jezdí nové BMW X6 M, nemluvě o našich dojmech z ultraluxusního Rolls-Royce Ghost, ba co víc, jak to vypadá na automobilové události roku. Takto pokračovat bych mohl do pozítří, pod křídly našeho projektu s hashtagem #exkluzivitaciest jsme totiž toho stihli už opravdu hojně. Ostatně, i náš vyšperkovaný a exkluzivitami přecpaný Instagram s pomalu 5tisícovkou označených fotografií z různých koutů našich pomenších zemí v srdci Evropy hovoří v náš prospěch. Decentní, ale jak mi jistě dáte za pravdu oprávněný úvodní egotrip však dáváme stranou, pro nové dodávám, že se bavíme o jedinečném projektu, jehož podstatou je prioritně přinášet fotografie nových přírůstků čí starších, ale neméně zajímavých exemplářů z kategorie luxusních, sportovních, respektive exotických automobilů. Omáček bylo však již až až, jsme tu kvůli autům, no a jak již jistě tušíte, i při této „oslavné“ příležitosti jsme si pro vás připravili hrstku několika fotografií, které mapují to nejlepší za poslední týdny. Jinými slovy, pokud nás nesledujete pravidelně, hlavně o tohle jsi přišel. Na zdraví!
Audi RS4 Avant Nogaro
motor: 4.2 V8, 450 k & 430 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Viliam H.
Audi R8 V10 Plus
motor: 5.2 V10, 610 k & 560 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek David G.
BMW M3
motor: 3.0 R6, 431 k & 550 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Maťo H.
BMW M5 30 Jahre M5 + výfuky Akrapovič | Mercedes-Benz E 63 AMG S | Audi RS6 Avant
motor: 4.4 V8, 600 k | 5.5 V8, 585 k | 4.0 V8, 560 k, lokalita: Praha, autor: fanoušek Jirka Sedlacek l Photography
motor: 6.2 V8, 426 k & 610 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Michal K.
Ani tentokrát mi nedá vložit mezi fotky malou vsuvku. Tou vám chci připomenout i naše předešlé díly, které zastupují výběry těch nejzajímavějších a nejexkluzivnějších vozidel ostatních měsíců. Zároveň minulé, především ty úvodní články vám přiblíží něco o tom, jak to u nás s postovaním záběrů funguje, abychom se vyhnuli zbytečným komplikacím či nedejbože konfliktům, protože upřednostňujeme kvalitu než kvantitu, a to někteří z vás bohužel neumí občas pochopit. Proto je třeba i zde napsat, že si vyhrazujeme právo vaše zaslané fotografie nepoužít/nezveřejnit, jelikož ve stádiu, v jakém jsme teď, si můžeme opravdu z čeho vybírat, navíc, množství exemplářů nám z jednoho místa nejednou posílá mnoho z vás najednou. Platí však staré známé pravidlo, pokud jde o opravdu pěkný kousek zachycený na kvalitní fotografii (nepotřebuješ zrcadlovku, min. 70 % fotek na stránce je cvaknutých náhodně mobilními telefony smartphony, pro jistotu si ale zveřejněné fotky prohlédni, abys věděl, o asi jaké kvalitě je řeč) rádi ho dříve či později použijeme. O mimořádně exkluzivních spotech není pochyb, ty jdou na stránku vždy prioritně. Na závěr znovu dodávám, že stránka vznikla za účelem spojit lidi se stejnou zálibou a vytvořit tak jedinečnou komunitu, jinými slovy stránka vznikla a stále působí formou od fanoušků pro fanoušky, nekomplikujme si proto soužití zbytečnostmi.
Ferrari 458 Speciale
motor: 4.5 V8, 605 k & 540 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Samuel P.
Ferrari 488 GTB
motor: 3.9 V8, 670 k & 760 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Supercars of Prague
Ferrari LaFerrari
motor: 6.3 V12 + elektromotor, 963 k & 900 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Supercars of Prague
Ferrari LaFerrari
motor: 6.3 V12 + elektromotor, 963 k & 900 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Supercars of Prague
motor: 6.3 V12 + elektromotor, 963 k & 900 N.m, lokalita: Michalovce, autor: fanoušek Peter J.
Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
motor: 5.2 V10, 550 k & 540 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Ales Chytracek l Photography
Lamborghini Huracán LP610-4 Spyder
motor: 5.2 V10, 610 k & 560 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Supercars of Prague
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition | Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
motor: 5.4 V8, 650 k | 6.5 V12, 670 k, lokalita: Praha, autor: fanoušek Jirka Sedlacek l Photography
Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce
motor: 6.5 V12, 750 k & 690 N.m, lokalita: Tekovské Nemce, autor: fanoušek Matej S.
McLaren 650S
motor: 3.8 V8, 650 k & 678 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Jirka Sedlacek l Photography
Mercedes-Benz G 500 4x4²
motor: 4.0 V8, 422 k & 610 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Mercedes-Maybach S 500 4Matic | Mercedes-AMG GLE 63 Coupé
motor: 4.7 V8, 455 k & 700 N.m | 5.5 V8, 557 k & 700 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Mercedes-Benz SL 600 + úpravy Koenig Specials
motor: 7.2 V12, 550 k & 760 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Jirka Sedlacek l Photography
Nissan GT-R Nismo
motor: 3.8 V6, 600 k & 652 N.m, lokalita: Praha, autor: fanoušek Supercars of Prague
motor: 3.8 B6, 400 k & 440 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Porsche 911 GT3 RS
motor: 3.6 B6, 415 k & 405 N.m, lokalita: Pezinská Baba, autor: martinzmartina
Porsche 911 GT3 RS
motor: 4.0 B6, 500 k & 460 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanoušek Samuel P.
Pro exkluzívní automobily ze slovenských a českých cest sleduj oficiální FB stránku!