Málokdo se dostal na plac Kmotra, ale pár fotografů bylo tehdy více než šikovných.
O kultovním statusu, kvalitách, relevanci pro kinematografii jako takovou či oblíbenosti Kmotra (a jeho dvou pokračování), zde nebudeme diskutovat. Možná se k němu dostaneme skrz náš seriál Kultoviny, ale dnes se na toto nesmrtelné, klasické dílo podíváme očima fotografů a šťastných lidí, kteří měli možnost vyfotit se s hlavní hvězdou či zachytit štáb při natáčení důležitých scén. No vždyť to znáte, prostě klasické behind the scenes. O Marlonovi Brandovi jsme si napsali i samostatný článek, ve kterém se o tomto problémovém, ale neuvěřitelně talentovaném herci dočtete vše potřebné.











A teď už více klasické fotografie, z nichž některé jste už určitě někde viděli










Kromě make-upu se použily i vycpávky úst.



Tři fáze přeměny Marlona Branda na Dona Vita Corleoneho.

Francis Ford Coppola ukazuje Marlonovi Brandovi, jak má po atentátu sklouznout po kapotě auta a padnout.

Coppola a Brando, jak můžete vidět, košile je už od krve

Režisér diriguje účastníky svadby, každá scéna musela být dokonalá


Kay a Michael, nebo pokud chcete Diane Keaton a Al Pacino.

Po natočení filmu se rozdávaly dárečky, Brando dostal například tyto bubny. Několikrát se ještě vyjádřil, že kdyby nebyl herec, jednoznačně by byl bubeník.


V útoku na Sonnyho vypadal herec James Caan takto morbidně. V této scéně na něm vybuchlo 147 kapsiček s krví.





Opět dostávají Al Pacino a Diane Keaton pokyny od režiséra Francise Forda Coppoly.

Natáčení retrospektivy, v níž Vita Corleoneho ztvárnil v klasické roli Robert De Niro. Kamera s Coppolou na jízdě. Mimochodem, Coppola chtěl původně obsadit do role mladého Vita Marlona Branda, vzpomněl si však na DeNira a jeho zkoušku na první část, bez váhání ho tedy oslovil.





