Fassbender se s hrstí sebereflexe rozhovořil o tom, proč adaptace slavné hry nakonec u diváků propadla.
Filmová adaptace populární videohry Assassin's Creed se dočkala premiéry už loni v prosinci. S rozpočtem ve výši 125 milionů dolarů však dokázala v USA vydělat jen 54 milionů a celosvětově 240 milionů. Jednalo se o veliký neúspěch a případné pokračování tak s největší pravděpodobností dostalo vale. Písky ohledně filmu jen nedávno zvířil Michael Fassbender, který ho produkoval a i si v něm zahrál. V rozhovoru pro Movie'n'co vyjádřil, proč se podle jeho názoru film tak nepovedl:
„Samozřejmě, že to nebylo ideální. Myslím, že jsme tak trochu propásli příležitost. Já bych film natočil daleko zábavněji, to je hlavní připomínka. Myslím, že ten snímek bral sám sebe až příliš vážně. Já bych do akce skočil daleko dříve. Jsou tam tři začátky, a to je špatně.“
S tím se nedá než souhlasit. Prolog z roku 1942 následovaný dalším prologem v němž syn zjišťuje, že mu otec zabil matku a pak scéna s popravou. Už v tom momentě jste unavení z přepěchovaného děje a vlastně to ještě ani nezačalo. Assassin's Creed mohlo zkrátka fungovat daleko lépe a pokud by snad někdy měl vzniknout remake či další díl, snad se tvůrci ponaučí.