Úterý 19. 6. 2018 svátek má Leoš, Leo

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.

Ektor a Strapo se na Instagramu pustili do Moma za to, že udal útočníka, který na něj vytáhl v garáži obchoďáku zbraň

Celou událost budeme ještě sledovat, ale pro ty, kteří nestihli některá vyjádření, tu máme malé shrnutí všeho, co se stalo.

23. únor 2018, 10:59

Celou událost budeme ještě sledovat, ale pro ty, kteří nestihli některá vyjádření, tu máme malé shrnutí všeho, co se stalo.

Vztahy na slovenské rapové scéně mezi jednotlivými interprety začínají stále více vnímat i fanoušci, a i když jsou osobní spory, neshody a konflikty pochopitelné, vždy to má být primárně o hudbě, což naštěstí zatím platí. Zároveň to však čas od času mezi kolegy z branže zajiskří a mají tak důvod veřejně říct, co si o tom druhém myslí. Něco podobného probíhá i právě teď mezi Momem a dvojicí Strapo a Ektor.

 

No a protože ne všichni z vás od začátku sledují, co se vlastně děje a možná si ještě nedokážete spojit souvislosti, rozhodli jsme se vám celý náznak sporu přiblížit, abychom ho od nynějška mohli sledovat společně. Myslíte si, že se zapojí i další slovenští a čeští rapeři? A podaří se policii vyšetřit, co se vlastně stalo? Dozvíme se snad za pár dní, nyní samotné shrnutí.

 

 Ektor a Strapo se na Instagramu pustili do Moma za to, že udal útočníka, který na něj vytáhl v garáži obchoďáku zbraň

 

Ještě předtím, než začneme, bych rád uvedl na pravou míru, že to, co se v minulosti stalo mezi Momem a Ektorem nebo Strapem v minulosti, nám není zcela známo, ale lze předpokládat, že právě tyto skutečnosti mají dopad na aktuální vyjádření.

 

Inu, v průběhu včerejška zveřejnil Momo prostřednictvím stories příspěvek, ve kterém informoval, že byl hlavním aktérem incidentu v garáži obchodního centra, kde na něj neznámý útočník vytáhl pistoli. Během celé situace byla přítomna i jeho dcera a „pán starosta zo Záhoria“, jak ho Momo označil, prý skončil v cele předběžného zadržení. Celý spor měl být vysvětlen v reportáži večerních televizních novin na Jojce, kde Momo vyprávěl, co a jak se vlastně stalo.

 

Ektor a Strapo se na Instagramu pustili do Moma za to, že udal útočníka, který na něj vytáhl v garáži obchoďáku zbraň

 

Ve skutečnosti se neshodli při „boji“ o parkovací místo pro rodiny s dětmi, ale druhý pan řešil tuto banalitu s pistolí v ruce. K celé situaci prý existuje i kompletní kamerový záznam a policie Momova slova potvrdila, avšak vyšetřování teprve začíná, takže si na vysvětlení budeme muset počkat. Zatím to však začalo vřít na jiné frontě. Instagramové.

 

Ještě večer reagoval na incident Strapo, ke kterému se připojil i blízký kamarád Ektor a společně zveřejňovali příspěvky o tom, že Momo se tváří jako vagabund, ale ve skutečnosti je udavač. Navzájem se v tomto názoru podpořili a nám nezbývá než počkat, zda se zapojí i další a jak to celé dopadne.

 

 

#mocmluvil #samozvanyvagabund #cichobuc

Příspěvek sdílený Strapo Official (@strapo_official),

 

Ektor a Strapo se na Instagramu pustili do Moma za to, že udal útočníka, který na něj vytáhl v garáži obchoďáku zbraň

 

Momo se ještě ráno vyjádřil ke Strapově zveřejněné fotografii a vyčítal mu, že si nedokáže „otevřít hubu“ na videu. Tvrdí, že trestní oznámení na útočníka bylo podáno z nutnosti a netrápí ho, kdo bude tento konflikt sdílet.

 

Vše už zároveň pomalu začínají registrovat i samotní fanoušci, kteří nyní alespoň mají pohromadě celý dostupný příběh. A já na závěr ještě jednou připomenu, že se v žádném případě nesnažíme stavět na někoho stranu, protože neznáme okolnosti a cílem tohoto článku bylo jen informovat o tom, co se aktuálně mezi rapery děje. 

 

Klidně nám napiš do komentářů, co si o celé situaci myslíš ty.

Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU
Diskuse42 komentářů
Diskuse je jen pro přihlášené
42 komentářů
Seřadit komentáře podle oblíbenosti času přidání
avatar
TvojaBabka23. únor 2018, 11:59

1. Je fakt smutné, že žijeme v krajine kde STAROSTA obsadí parkovacie miesto pre rodiny a po upozornení na niekoho vytiahne pištol v nákupnom centre. To je fakt niečo nepredstaviteľné vo vyspelom svete.
2. Nikto si tu asi nerobí ilúzie o momovom intelekte, ale čo mal robiť keď tam bol s rodinou? Pobiť sa s ním? Momo čo je fakt asi najväčší grázel z celej tejto scény a títo dvaja klauni sa mu idú vysmievať. By som chcel vidieť či by mu to povedali do očí. Jeden aj druhý sa tvária ako keby vyrastali v comptone a pritom by boli posratí až za ušami.

21 Odpovědět · Nahlásit
avatar
galaxi23. únor 2018, 11:06

Kým som nemal dieťa tiež by som to riešil mimo polície ale odkedy ho mám to vidím úplne inak. Preto chápem, že skrachovaný Strapo čo sa tvári ako keby non-stop kakal a Ektor ktorého každý videoklip a každý track je v podstate to isté to nechápu a snažia sa spraviť ďalšiu kauzičku.

15 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Peso23. únor 2018, 21:22

Nevidis co sa za tym skryva nevidis co je podstata textu a piesne samotnej, moj nazor.. Zato sudis ako sudis ..
A ked uz tak skrachovany? Hh je jeden aj druhy z casti a uhadni ktory viac ;) hh

-3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
galaxi24. únor 2018, 8:36

Ja nevidím ale ty vidíš a to je hlavné. Ja som sem neprišiel diskutovať s nejakým degešom ktorý mi chce nanútiť jeho názor ja som veľký chlapec mám už svoj. Poznám partiu v ktorej sa Strapo pohybuje a môžem s kľudným svedomím prehlásiť, že je to banda vandrákov. a debilkov (myslím mentálne, to či ma niekto 20 alebo 30 EUR je mi jedno)

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
danzyyy23. únor 2018, 11:48

a tvoja pointa?

-5 Odpovědět · Nahlásit
avatar
galaxi23. únor 2018, 11:07

A mimochodom nezastávam sa Moma ani jeho nemám rád. Ale nemyslím si, že by to mal byť "snitch"

8 Odpovědět · Nahlásit
avatar
feiron23. únor 2018, 12:52

Paci sa mi ako reaguje strapo, tento 150cm vysoky chudak co dissoval kadekoho a nik mu neodpovedal. To je jeden z tych, co si o sebe myslia aki su skveli raperi, pritom je to odpad pre socky, no a preto trpi komplexom nedoceneneho rapera a ked je nejaka moznost ozvat sa na adresu nejakeho dalsieho rapera, tak nas maly strapko nevaha a hra najmudrejsieho... ako inak na internete. Ved vsetci sme videli video, kde strapo stal tvarou v tvar h16 a cely roztraseny tam trepal sracky.

12 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Peso23. únor 2018, 21:19

No a povedz mi co si spravil ty.. Napisal si toto tiez cez net cize o nic vyssie ako strapo si nespravil, a vravis ze ma meter a pol a ty mas kolko? O 2cm viac? Povies mu to do oci? Stavias sa na stranu niekoho a vies o tom hovno.. Smutne.. Tito internetovy chlapci co im nic ine neostava a su zakomplexovany.. Hh smurnw fakt, lutujem ta fakt.. Raz sa mi stalo ze mi fakt nic nesadlo tak som to povedal narovinu a nie ako ty co si komentare orvori minimum ludi a si prihlaseny ako anonym ze ta nik nevysleduje.. Tak sa ukaz povedz mu to do oci.. Hh krasa fakt ti gratulujem. A pozri nestojim na nikoho strane len pisem ze je ubohe sa takto vyjadrovat a ked nevies co je za tym co sa deje tak sa radaej nevyjadruj .. Lebo je to zbytocne ..

-3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
feiron25. únor 2018, 11:29

A ty si co spravil pre slovensky hiphop? Ja sa nezastavam moma, kazdy vie, ze je to pseudogangster. Len strapo so svojou historiou je strasne smiesny. No a povedal by som mu to aj do oci, a co by spravil, zbil ma? Mozno ano, ale aj tak by to nezmenilo nic na veci, ze je to pravda. A mam 190cm a tebe odporucam neplakat, pretoze ten tvoj vylev posobi ako keby som ti urazil milacika.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Floyd23. únor 2018, 20:31

je nejaký záznam, alebo čo? pozrem by som sa :D

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
MladkoStoric23. únor 2018, 11:15

Motivator Strapo co namotivoval zatial ludi len k samovrazde a ektor thug hustla zo samotnej prag by zavolali svojich shooters na starostu lebu su real thugz yoooo, a Momo mas dieta a rodinu tak uz prosim ta sa tak chovaj dokedy sa chces hrat na rap game..

7 Odpovědět · Nahlásit
avatar
mikiXY23. únor 2018, 15:56

Prečo by mal verejní činitel držať zobrať a ešte k to.u útočiť na ľudí. Takýchto ľudí treba poslať do basi. Nemá čo zbran vyťahovať a útočiť na nevinných ľudí. A ty ktorý sa k tomu vyjadrujú nemajú právo niekoho za to odcudzovať. By som chcel vedieť čo by robili oni keby sú na jeho mieste s malým dieťaťom a útočia na neho zbraňou. Toď môj názor . 🤔🤔

4 Odpovědět · Nahlásit
avatar
mikiXY23. únor 2018, 15:59

Môže sa to stať komukoľvek , či je repper, smetiar, či robotník zbrane nepatria nikomu kto by s ňou ohrozoval bezpečnosť ľudí. Mimochodom je to trestný čin a dobre urobil že zavolal políciu. A keď ju zabil neznaná že je udavač . J*be Vám to potom sme udavači všetci ktorý potrebovali pomôcť v najhoršej chvíli.

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jess26. únor 2018, 4:17

S tímto plně souhlasím ✓

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Marvin23. únor 2018, 11:22

Netusim, co si ti dvaja v skutocnosti na parkovisku povedali a ani si nerobim iluzie o moralnych hodnotach pana Moma ale vytiahnut zbran na kohokolvek uprostred bieleho dna v jednom z najvacsich nakupnych centier v BA je neakceptovatelne a starosta pravom skoncil za mrezami, kde ma stale moznost dokazat svoju pripadnu pravdu.

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
hivigou23. únor 2018, 15:54

Sak ale Udavac je ten co uda jak spinavy potkanik ostatnych co predavaju alebo robia picoviny. Ten co nahlasi ze nanho niekto vytiahol pistol moze byt prezident dealer raper aj kucharka z antolskej a nerobi to z neho udavaca.. Strapo co neni zapisany do historie hiphopovej kultury na svk nicim mozno volakedy definoval freestyle battle mozno.. A Ektor sa mi zda uplne vykludneny.. ma prekvapilo ze dava instastory decke.. Tak asi neni tak vyrovnany jak posobi na vonok a retorikou. Nevadi aj tak stara respektovana skola ide do zeleza pomaly ale isto. Okrem KF. Peace

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Brian Malik24. únor 2018, 11:50

Ako ja nevem ani nechapem čo si o sebe myslia aj jeden aj druhy za čo je Momo krisa zato že chranil svoje decko ? Ak by sa snym pobil alebo dačo take nikdy neves čo sa može stat a pred detmi by sa nemali byt dospeli ludia s pištolou šak to neni normalne momo nič zle nespravil jedine kto je na vine je ten kar ktory si mysli že je pan ked je starosta niakej dedine !! A ektor a strapo bude normalny aj vy spravate sa ako deti toto robia 15 ročne deti čo vy 😂😂 nevadi nič nove ale strapo hlavne nebud husty lebo teba nikto nepočuva ty si stata škola pre ludi neznamenas nič lebo si na piču Momo je lepši od teba a viac ludi ho pozna ako teba ty máš komplexy stoho že momo to niekam dotiahol ... Ty kam ?? Robis sa tažkym reperom ale ani reper nejsi si len dalsia biela krysa medzi reprni ektor patril si medzi najlepsich ceskych reperov akeho som poznal moja holka ta milovala ale keby vedela ze co sa debila si tak by tebou pohrdala ... Tak ako ja teraz

2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
skap23. únor 2018, 12:09

inak pod Strapovou fotkou sa tam rehlil aj S.Barracuda...debilek jeden

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Peso23. únor 2018, 21:25

Inteligencia uz len v tvojom mene kamarat ;)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
skap1. březen 2018, 10:09

dosiel si tu riesit nepodstatne nicknames alebo danu temu v clanku? a ten tvoj nick name co Peso? Ci MHDeckou ci Elektrickou ci ako chodis?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jakub Tomek24. únor 2018, 9:15

Ektor je asi môj najoblúbenejší raper ale tu im dobre jebe aj so Strapom, som zvedavý čo by oni robili keby majú deti a nejaký kokotko by len tak na nich vytiahol zbran..

1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Lapedro23. únor 2018, 11:23

nejak dlhsie som to nesledoval...viem ze Detektor bol uz davno, ale nemal tam vtedy Ektor Moma v klipe na skladbu Proc? Ci to uz nie su odvtedy kamarati?

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Hyena23. únor 2018, 12:23

vy hlupaci cele je to iba otom ze Momo zo seba robi gangstra.....a gangstri na policiu nechodia ..bodka amen..

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
TvojaBabka23. únor 2018, 14:11

Akože nechodia, černák šiel napolíciu :D

3 Odpovědět · Nahlásit
avatar
pidr25. únor 2018, 6:35

hahahahah velmi si schladil :D

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
vrso223. únor 2018, 13:51

Ja mam len par otazok...

Naco pan Momo riesil niekoho parkovanie a specialne ked bol s deckom ?

Pan starosta mal starch o svoj zivot a preto vytiahol zbran?

Ale pohodka... Je to take slovenske riesit inych len nie seba :)

Mne by bolo ukradnute, kto a preco tam parkuje...

BTW, Este by som rad videl toho pana starostu... Keby to bol nejaky hrubo krk, ci by tiez momo vysvetloval spravne parkovanie :)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
pidr25. únor 2018, 6:36

ty radsej nemaj otazky prosim Ta

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
bananovykolac23. únor 2018, 14:18

Slovami klasika: "Vám musí yebať chalani, vám musí yebať.." Či už im, že sa tu takto postrkujú cez instagramy, alebo vám ostatným, ktorí si teraz pekne nalepia na čelo nálepku že za koho kopú a hneď na šupu zhejtujú druhú stranu..

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Jan Kozar14. březen 2018, 15:03

Podle mne ste všichny stejní

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
zet23. únor 2018, 18:21

Strapo musí byť podla svojej logiky veľký inteligent, keď nevie, že Kaliňák je najväčší mafián :-) Každopádne nikoho z nich nepočúvam

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Bape Mandiaz2. březen 2018, 20:18

Od Strapa sa taká reakcia dala čakat kedže je ešte decko ale Ektor sklamal...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Lukas55824. únor 2018, 13:06

Pridavam sa k nazoru ze je fakt smutne ze starosta si dovoli taketo nieco.

Ale hlavne ja sa divam na to z pohladu drzitela ZP a niekolkych zbrani. (co aj momo je)
Najdolezitejsia vec je vyhodnotit situaciu, beriem to z mojho pohladu ak by vznikol konflikt pre parkovaci box a niekto by na mna vytiahol zbran (teoreticky je to dovod poviem to sprosto aby som vytiahol zbran a pouzil ju). Ale musis aj zhodnotit situaciu ak uz ma niekto zbran v ruke a uvidi ze ty siahas po zbrani aku mas sancu? Asi 0 ... Za dalsie by som sa zamyslel nad tym ze tam mam rodinu a ked utocnikovy prepne napr a postriela tam vsetkych? Asi keby niekto z Vas mate deti tiez by ste taketo nieco nechceli dopustit a snazili by ste sa aby z tejto situacie ste alebo Vasa rodina vyviazla ziva a bez zraneni. A co sa mal akoze vydrbat na policiu a napr potiahnut auto vytiahnut zbran a zastrelit ho?

Zaver z toho je ze ja osobne by som zbran nepouzil a nevytiahol pokial by som videl ze "utocnik" tu zbran nechce pouzit ale ju pouziva na zastrasovanie. A nahlasit to? tak samozrejme ze by som to nahlasil. Chudaka co beha po svete a na ludi vytahuje zbran za parkovaci box? Aj ked by si zasluzil nieco ine ...

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
JeffVader24. únor 2018, 22:40

Podle mě jsou k smíchu všichni 3, jediný real rapper je tu Moloch Vlavo. Na čemž se tady shodneme

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Palo Holan24. únor 2018, 23:13

Dvaja slovaci riesia situaciu v garazi kvoli parkovaciemu miestu..a dopadne to vytahovanim gunov; policiou, tr.oznameniami a spravou v tel.novinach..obom by asi nezaskodilo trochu rozumu a sebakontroly..

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
pidr25. únor 2018, 6:34

aj tak to je vsetko divadlo lebo u nas sa musia robit umele beafy aby sa to "podobalo" na West vs. East . tak jeden den spolu robia songy a na dalsi sa beafuju no to vam tak uverime.a o tyzden songa momo feat strapo a ektor- "máme vas v p..i". Hell Yeah

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
odstraněný uživatel25. únor 2018, 9:13

Jedna vec je ze Momo sa hra na drsnejsieho ako je. Ale na pozerstve je zalozeny cely hip hop. Kazdy sa na nieco hra. Druha vec je, ze ked niekto na mna vytiahne zbran mam byt ticho? To uz Ektor a Strapo trosku stracaju kontakt s realitou. Keby na neho niekto vytiahne zbran, tak to necha tak? Ja by som dotycneho udal aj za obycajne napadnutie bez zbrane, nech dotycny pochopi, ze existuju zakony a nech si to nabuduce dva krat rozmysli. Ektor so Strapom maju asi pocit, ze zijeme na divokom zapade a vsetko sa ma riesit po svojom. Neobhajujem Moma, to vobec nie, ale od Strapa, ktory ma trochu rozum by som to necakal. Nuz, ale co, aj sa vzdy znova ukazuje, ze raperi vzdy budu v podstate len maly nedospeli chlapci, kohuti, ktori musia neustale ukazovat svoje perie. Tak ako Momo v telke, tak aj ti dvaja.

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Vinco25. únor 2018, 12:22

V teoretickej rovine ak na neho Romanko Grigely hučal jak na mobilné zariadenie v kauze moloch a nebodaj ho opľul, vôbec sa nečudujem že starosta vytiahol zbraň. Romanko ,ty gengster, veď teba to raz dobehne :)

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Lukas8724. únor 2018, 6:54

20kilovy Strapo sa hraje na tvrdeho chlapa.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
vladimir.vladovic.simo24. únor 2018, 7:36

Ahojte.Od malička žijem na SK. Aj ja som niekedy nosil XXL veci z UK,Du-Rags, zapletené vlasy á la Iverson,potítka atď-jednym(tromi až štyrmi) slovom: prepadol som hip-hopu. Vzhliadal som k USA,SK scénu som neregistroval.. ľudia na mňa s opovrhnutím pozerali ako na špinu,retarda a hlupáka a ja som len nechápal. Jedného pekného dňa som dospel(nechválne po dvadsať štvorke), vypočul som si Otisa,Rytmusa,Moma,no proste SK a CZ scenu a..pochopil som.Aj keď so slzou v očiach,ale XXL veci som daroval charite,vlasy ostrihal a konečne som sa zamestnal. Ľudia na mna začali pozerať inak..ani sa nečudujem, keďže metareperi u nás vyzerajú ako potetovaní gangstri (v obtiahnutých džínsoch a obtiahnutom tričku bez štýlu) ,no keď sa na nich pozriete cez činy, odzrkadľujú presne publikum, ktoré ich počúva. Holt toľko ku tomuto článku. Prajem skoré precitnutie a dospelosť Strapo & co.

-1 Odpovědět · Nahlásit
avatar
Maamvpitchy Dubbi Dubravec26. únor 2018, 15:05

Šak keď si bol pózer trúbka tak sa nečuduj že sa ľudia smiali 😂

0 Odpovědět · Nahlásit
avatar
G. Adrian24. únor 2018, 13:54

Za ten primitívny príspevok, už nikdy nekupim žiadne CD a neprejavim podporu Strapa a Ektora. Momove si kupim rovno 10 !!

-2 Odpovědět · Nahlásit
avatar
budovi23. únor 2018, 21:01

udavanie, to je take.... stare ako za stb

-2 Odpovědět · Nahlásit
ZOBRAZIT DALŠÍ KOMENTÁŘE
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.