Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
20. dubna 2018 21:26
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

Kdyby byla loga upřímná. Nejznámější společnosti by svůj marketing na čistě pravdivých informacích zřejmě založit nemohly

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Viktor se nebojí vyprovokovat i fanoušky jednotlivých značek.

Designér a grafik Viktor Hertz se rád zaměřuje na upřímnost. V tomto duchu začal již před lety vymýšlet vtipné slovní hříčky a nakonec se dostal až k logům nejslavnějších světových společností. Při pohledu na jednotlivá loga ho vždy napadne asociace, kterou máme v mysli prakticky všichni, ale nedokážeme ji proměnit na opravdový grafický výtvor.

Viktor proto sedne za počítač a po chvíli přetvoří loga značek jako Apple, Samsung či Starbucks na trošku upřímnější verze. Nezapomene vždy trošku vyprovokovat příznivce jednotlivých společností, kteří často nedokážou snést vtipnou kritiku, a právě proto si na internetu získal tak velkou popularitu. Určitě se zastav i na Instagramu či Facebooku, protože Viktor netvoří jen upřímná loga.

Domů
Sdílet
Diskuse