Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
12. července 2018 16:52
Čas čtení 0:00
Vladimír Baško

Opavia chce zaujmout mladé pomocí tenisek s motivem jejích výrobků

MÓDA
Uložit Uložené

Na teniskách ve spolupráci se slovenskou značkou Tikoki najdeš například polomáčené sušenky, esíčka nebo oplatky.

V rámci své kampaně „Stylové léto s Opaviou“, se česká značka sušenek rozhodla přiblížit mladým spotřebitelům limitovanou edicí tenisek. O ty se postarala spolu se slovenskou značkou Tikoki, která vyrábí obuv z přírodních materiálů přímo na domácí půdě, a s motivem polomáčených sušenek nebo oblíbených esíček jich bude vyrobeno rovných 100.

Získat je bude možné jedině v soutěži na Facebooku.

Opavia chce zaujmout mladé pomocí tenisek s motivem jejích výrobků
Zdroj: Opavia
Opavia chce zaujmout mladé pomocí tenisek s motivem jejích výrobků
Zdroj: Opavia

„Do soutěže jsme vybrali produkt, o kterém jsme přesvědčeni, že bude pro naše zákazníky dostatečně originální a zároveň skutečně praktický, nositelný i pohodlný,“ říká Lydia Baránková, manažerka značky Opavia.

„Tenisky se sušenkovým potiskem mají tvar oblíbených sportovních bot, každý pár přitom z výroby vychází jako jedinečný. Jsou z přírodních materiálů, bavlny a kaučuku. Kampaní chceme oslovit právě mladší generaci a spojení s tímto produktem, který stejně jako naše sušenky staví na tradici, je určitě vhodné.“

Pomocnou ruku přidá na sociálních sítích i celá řada influencerů.

Opavia chce zaujmout mladé pomocí tenisek s motivem jejích výrobků
Zdroj: Opavia
Opavia chce zaujmout mladé pomocí tenisek s motivem jejích výrobků
Zdroj: Opavia

Jde podle tebe o skvělý marketingový tah, nebo fail?

Domů
Sdílet
Diskuse