Na teniskách ve spolupráci se slovenskou značkou Tikoki najdeš například polomáčené sušenky, esíčka nebo oplatky.
V rámci své kampaně „Stylové léto s Opaviou“, se česká značka sušenek rozhodla přiblížit mladým spotřebitelům limitovanou edicí tenisek. O ty se postarala spolu se slovenskou značkou Tikoki, která vyrábí obuv z přírodních materiálů přímo na domácí půdě, a s motivem polomáčených sušenek nebo oblíbených esíček jich bude vyrobeno rovných 100.
Získat je bude možné jedině v soutěži na Facebooku.


„Do soutěže jsme vybrali produkt, o kterém jsme přesvědčeni, že bude pro naše zákazníky dostatečně originální a zároveň skutečně praktický, nositelný i pohodlný,“ říká Lydia Baránková, manažerka značky Opavia.
„Tenisky se sušenkovým potiskem mají tvar oblíbených sportovních bot, každý pár přitom z výroby vychází jako jedinečný. Jsou z přírodních materiálů, bavlny a kaučuku. Kampaní chceme oslovit právě mladší generaci a spojení s tímto produktem, který stejně jako naše sušenky staví na tradici, je určitě vhodné.“
Pomocnou ruku přidá na sociálních sítích i celá řada influencerů.


Jde podle tebe o skvělý marketingový tah, nebo fail?