Zřejmě fanoušci Star Wars, píši lidé na internetu.
„Nad touto prací v žádném případě nemusím přemýšlet,“ říkal si zřejmě pracovník výlepu reklamních plakátů z Brna. Jak jinak by se dal vysvětlil jeho husarský kousek, který se mu povedl provést na Hlavním nádraží v Brně.
Při výlepu oficiálních vánočních reklamní materiálů Českých drah (lákajících na vánoční trhy do Bratislavy či Vídně) totiž místo čtyř po sobě jdoucích vět vylepil tyto plakáty tak náhodně, že se dají číst jen zprava doleva.
Lidé se tomuto omylu začali na internetu hromadně vysmívat. Jeden z nich označil tohoto nepříliš úspěšného „lepiče” jako fanouška filmové série Star Wars, kde měla postava Yody též velmi bizarní slovosled. České dráhy, které výlep zaplatily, ale pochotitelně takový smysl pro humor nezaujímají.
„Při zadání reklamy jsme firmě zdůraznili, že reklama má logickou posloupnost, kterou je nutné dodržet. Chybu udělala dodavatelská firma při samotné instalaci a České dráhy požádaly okamžitě o neodkladné zjednání nápravy,“ vysvětlila mluvčí Českých drah Vanda Rajnochová.