Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 4. 7. 2020 svátek má Prokop

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Pod radarem
1
Dominik Vetrák
13. leden 2019, 21:02
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Aquaman už vydělal víc než miliardu dolarů a porazil Temného rytíře. Daří se i Ralphovi a díky Zlatým glóbům i Spidermanovi

Aquaman se už brzy stane nejúspěšnějším DC filmem všech dob.

Dominik Vetrák
13. leden 2019, 21:02
Aquaman už vydělal víc než miliardu dolarů a porazil Temného rytíře. Daří se i Ralphovi a díky Zlatým glóbům i Spidermanovi
Zdroj: Sony
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Je neděle večer, což znamená, že Box Office Mojo uvolnilo přehled víkendových tržeb po celém světě (víceméně). Dnes bude hvězdou opět Aquaman.

 

 

No a teď už k prvnímu místu v Box Office žebříčku. Získalo ho drama Upside, remake výborné francouzské dramedie Intouchables. Jde vůbec první film od SFX na prvním místě žebříčku amerických tržeb v jejich historii. Potěší to o to více, že právě Kevin Hart a Bryan Cranston dokázali z trůnu sesadit Aquamana.

 

Zbytečný remake, na který mnoho z vás také není zvědavých, údajně vůbec není tak špatný a dá se u něj jak zasmát, tak poplakat. Velkým plusem určitě bude, pokud jste neviděli originál. V tom případě nebudete mít s čím srovnávat. Upside startovalo hlavně v USA, kde se za první víkend dokázalo ukořistit téměř 20 milionů dolarů.

 

 

Aquamana sestup na 2. místo vůbec nemusí trápit, protože se mu podařilo vydělat v kinech již více než miliardu dolarů a stává se tak druhým nejvýdělečnější DC filmem všech dob (bez inflace). Momentálně má na kontě 1,020 miliardy dolarů, přičemž určitě překročí i hranici 1,2 miliardy dolarů. Tím pádem se brzy stane vůbec nejvýdělečnějším DC počinem. Na druhém a třetím místě tedy za sebou nechá The Dark Knight Rises (1, 084 miliardy) a The Dark Knight (1,003 miliardy).

 

Aquaman zažívá masivní úspěch hlavně za hranicemi Ameriky. Z USA a Kanady si dosud odnesl 287 milionů, zatímco z jiných zemí dohromady už 732 milionů. Jen Čína se přitom postarala o 284 milionů (přesně tak, jen o 3 miliony méně než USA). Snímek se přitom v kinech ohřívá jen 5 týdnů. Bude zajímavé sledovat, na jaké částce se až zastaví.

 

 

Na třetím místě je další levná ždímačka peněz a citů pro milovníky psů. A Dog's Way Home vydělalo za první víkend v USA 11,3 milionu dolarů. Mnohem více nás už těší pohled na 4. místě. Spider-Man: Into The Spider-Verse nabralo po udělení Zlatého glóbu za nejlepší animák roku druhý dech.

 

Z minulého 5. místa se posunul na 4., zajímavé však je, že všechny filmy kromě Aquamana, které minulý týden vydělaly více, propadly až za něj. Více vydělal jen Aquaman a novinky v kinech, což je zcela pochopitelné. Spidey má na kontě celosvětově již 302 milionů dolarů a nepochybně se dostane do zelených čísel. Kéž by se snímku podařilo v kinech vydělat ještě alespoň těch 50 milionů.

 

 

Zaujmout tě ještě může zpráva, že A Star Is Born se dostalo přes 400 milionů dolarů a daří se i dvojce Ralpha. Ten má na kontě už celosvětově 434 milionů dolarů. Jednička vydělala 471 milionů, přičemž rozpočet měla jen o 10 milionů nižší (165 milionů dolarů). Dvojce se zřejmě podaří jedničku překonat, ale Disney si je vědomo, že ta půl miliarda asi měla padnout. Uvidíme, jestli se dočkáme i trojky, ale my věříme, že za několik let jí Disney skutečně dá zelenou.

 


 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde len o tržby z USA.

 

Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N The Upside $19,590,000 - $19,590,000* 1.
2. 1 Aquaman $17,265,000 -44.3% $1,020,261,781 4.
3. N A Dog’s Way Home $11,300,000 -  $11,300,000* 1.
4. 5. Spider-Man: Into The Spider-Verse $9,000,000 -31.4%  $302,375,445 5.
5. 2. Escape Room

$8,900,000

-51.2%

$34,932,931

2.
6. 3. Mary Poppins Returns $7,215,000

-54.5%

$287,856,985 4.
7. 4. Bumblebee $6,775,000 -48.7% $364,769,977 4.
8. 16. On the Basis of Sex $6,227,000 +286.9%  $10,920,434* 3.
9. 6. The Mule $5,545,000 -39.1%% $93,878,396 5.
10. 7. Vice $3,278,644 -42.8%%  $35,936,486* 3.
 
 
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: boxofficemojo.com Tagy: aquaman
Ohodnoť článek
7
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.