Střední škola, která ti rozumí. Tak láká Anglo-německá obchodní akademie své potenciální studenty.
Umět komunikovat mezi školou, učiteli a studenty je důležité, školy totiž často mohou působit na omladinu jako těžkopádné instituce s neprogresivním přístupem.
Anglo-německá obchodní akademie v Praze se rozhodla tento názor změnit. Zkusila netradiční přístup, jak nalákat své potenciální studenty a ukázat, že ona inovativní přístup k mladým má.
Na Facebooku přidala sponzorovaný příspěvek (reklamu), která vyobrazuje slohovou práci nazvanou Můj nejhorší den. V té je znázorněna mluva mladých lidí obsahující slova jako „felit“, „poflexil“, „gear“ nebo „vypastil“, kterou používají součastní teenageři. Za bb navíc prý uživatelé vyhrají příští raffle.
![Šel jsem felit na Scénu, abych decentně poflexil. Pražská střední škola láká studenty kontroverzní reklamou](https://i.refresher.sk/public/tony/0119/SniImek_obrazovky_2019-02-05_vA14.42.00.jpg)
Poněkud nevšední reklamní grafika se na Facebooku však setkala s lehce rozpačitým přijetím. Jedna strana přístup sice oceňuje, druhá ho však ostře kritizuje.
„Proboha, co je toto za novoty... kdybyste radši učili normálně a nešířili tenhle zk*rvenej ‚hypebeast‘ životní styl. Č*ráků máme v tomto národě už dost, další nepotřebujem. Styďte se, bando cringy kreténů,“ vyjádřil se v komentářích uživatel Jakub M.
„Weird flex but ok,“ komentuje Vojtěch J. Jiní naopak oceňují smysl pro humor a nad přihláškou na tuto školu díky tomu začnou uvažovat.
Jestli zvolená komunikace byla dobrou volbou, pozná škola teprve až podle počtu přihlášených zájemnců o studium. Podle komentářů na Facebooku si za příspěvkem stojí. Podle ní jde o vtip, nadhled, navíc reflektující současnou komunikaci jejich studentů, mezi které patří samozřejmě i hype beasts.