Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 19. 11. 2019 svátek má Alžběta

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
3. březen 2019, 19:04

Jak vycvičit draka 3 porazilo hloupou americkou komedii a Green Book vydělalo po zisku Oscara další miliony

Pravidelná rubrika Box Office je zpátky a my s ní neseme i pozitivní zprávy.

Dominik Vetrák
3. březen 2019, 19:04
Jak vycvičit draka 3 porazilo hloupou americkou komedii a Green Book vydělalo po zisku Oscara další miliony
Zdroj: Universal
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Tento týden v amerických kinech nestartovala žádná velká novinka. Tedy pokud mezi ně nepočítáme i primitivní komedie Tylera Perryho, které se stále mezi svou komunitou těší velké oblibě. Sérii začal a od té doby je jejím tvůrcem Tyler Perry. Za 14 let své existence přinesl do kin už 9 těchto počinů a vydělal již přes půl miliardy dolarů. 95 % těchto tržeb pochází pouze z USA. V zahraničí si tento humor pochopitelně velmi dobře nevede.

 

Novinka s názvem A Madea Family Funeral se však nedokázala probojovat na první místo. Tržbám totiž stále kraluje Škyťák a Bezzubka. Perry ale dokázal za opening víkend vytáhnout ze svých fanoušků 27 milionů dolarů a je možné, že se stane nejúspěšnějším, respektive druhým nejúspěšnějším filmem série.

 

 

A teď už k drakovi. Závěrečný díl milované trilogie o přátelství mezi draky a Vikingy se nesl v trošku slabším kvalitativním duchu, vynahradili nám to ale emotivní momenty. Pro studio je nejdůležitější, že se snímku daří i na kasovním poli. Oproti debutovému víkendu zažil jen 45% pokles a na domácí půjde vydělal dalších 30 milionů. Za 10 dní má tedy z USA přes 97 milionů dolarů.

 

 

Celosvětově je přitom už na 375 milionech dolarů. Pravděpodobně se v konečném důsledku stane i nejvýdělečnější filmem trilogie (s nejnižšími náklady na výrobu). Zaplatí se přitom už do dvou týdnů. Navíc se dá předpokládat, že půjde o kino-trvalku a v programu ji budeme vídat ještě pár měsíců.

 

Na skvělém 3. místě se nachází Alita, jíž úspěch přejeme snad ještě více než drakovi (jelikož ten se už o tržby bát nemusí). V USA se pravděpodobně dostane na hranici 100 milionů dolarů, v případě takového filmu však jde o zklamání. A ani ty tržby ze zahraničí nejsou takové oslnivé. Mluvíme o částce 278 milionů, kde se jen Čína postarala o přibližně těch 70. Bohužel, momentálně nemáme přesné údaje o tamních tržbách za uplynulý víkend.

 

Je však možné, že se Alita během dvou tří dnů vyšplhá na hranici 400 milionů dolarů. Říká se, že snímek nebude ziskový, dokud se mu nepodaří překonat hranici půl miliardy, což se zřejmě nestane ani s pomocí Číny. Uvidíme, jak se budou vyvíjet tamní tržby po nástupu Captain Marvel. Na internetu se však šeptá, že bude stačit mnohem méně a Alita si nakonec možná vydělá i na případné pokračování.

 

 
Na 4. příčce je The Lego Movie. První větší hit Warneru v tomto roce (před půl rokem-rokem by to předpověděl jen málokdo) má zatím celosvětově na kontě 152 milionů dolarů. Ta dvoustovka určitě padne, ale film ziskový určitě nebude. Minimálně ne z pohledu tržeb z kin. Možná ale Warner vydělá dostatečně díky merchi a prodejům televizních práv společně s fyzickými nosiči. Trojku bych však asi pár let (pokud vůbec) nečekal. Přijde však pokračování Lego Batmana.
 

 

Na páté místo se podle očekávání vyhouplo Green Book. Jak jsme si říkali před týdnem, po případných oscarových výhrách bude snímek opět nasazen do kin a lidé na něj budou zvědaví. V USA a Kanadě se tak oproti minulému víkendu promítalo v 1 400 kinech navíc a drama si přivydělalo dalších 5 milionů. Nyní se však podržte.

 

Za poslední týden si celosvětově přilepšilo o neuvěřitelných 44 milionů dolarů! Na kontě má celosvětově již 188 milionů. Jen v USA (současně 75 milionů) přitom po skončení svého kino cyklu vydělá více než takové Mortal Engines celosvětově (82 milionů). Naši recenzi si můžeš přečíst tady a věz, že film můžeš podpořit i v našich kinech již od tohoto čtvrtka.

 


 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v pravidelných týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde len o tržby z USA

 
Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. 1 How To Train Your Dragon 3 $30,046,000 -45.4% $375,396,275 2.
2. N Madea’s Family Funeral $27,050,000 - $27,050,000* 1.
3. 2. Alita: Battle Angel $7,000,000 -43.3% $350,453,163 3.
4. 3. The Lego Movie 2 $6,615,000 -31.7% $152,770,040 4.
5. 11. Green Book

$4,711,000

+121.4%

$188,020,611

16.
6. 4. Fighting With My Family $4,691,284

-40.0%

$14,945,905* 3.
7. 5. Isn’t It Romantic? $4,645,000 -34.8% $40,299,003* 3.
8. N Greta $4,585,000 - $4,985,000* 1.
9. 6. What Men Want $2,700,000 -48.6% $55,941,004 4.
10. 7. Happy Death Day 2U $2,516,000 -48.5% $54,482,610 3.
Ohodnoť článek
13
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.