Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 22. 9. 2019 svátek má Darina

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Refresher - Rozhovory
1
Karin Filkaszova
7. duben 2019, 14:22

Řidička Boltu Nicole: Někteří řidiči jezdí, aby dávali ženám návrhy, jednou jsem zákaznici vysadila uprostřed jízdy (Rozhovor)

Dvacetiletá Nicole nám pověděla o svých zkušenostech za volantem v Taxify/Bolt službě.

Karin Filkaszova
7. duben 2019, 14:22
Řidička Boltu Nicole: Někteří řidiči jezdí, aby dávali ženám návrhy, jednou jsem zákaznici vysadila uprostřed jízdy (Rozhovor)
Zdroj: Welin/REFRESHER
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Nicole je mladá dívka, které si už nějaký ten měsíc vydělává na své živobytí jako řidička Taxify/Bolt. Na denní bázi se dostane do kontaktu s různými lidmi, s nimiž zažije všelijaké situace, než je odveze do zvolené cílové stanice.

 

Nicole je totiž mladá a atraktivní žena, která se o nedostatek mužské pozornosti nemusí obávat. Jelikož se nedávno objevily kauzy, v nichž řidiči Taxify/Bolt psali svým zákaznicím po využití jejich služby, chtěli jsme vědět, co všechno v takové práci zažije žena, když se mince obrátí a ona sedí za volantem.

 

V tomto článku si přečteš:
  • proč se Nicole rozhodla dělat řidičku Taxify/Bolt;
  • jak dlouho dělá řidičku;
  • jaké nejnepříjemnější zkušenosti v práci zažila;
  • co ji v práci nejvíce potěšilo;
  • zda někdy měla dopravní nehodu a co se jí přihodilo;
  • co jí na zákaznících nejvíce vadí a jaké otázky se jí nemají ptát;
  • zda ji tato práce baví a co by chtěla dělat v budoucnu;
  • co odkazuje svým budoucím zákazníkům.

 

Jak dlouho děláš řidičku v Taxify/Boltu?

Jako Taxify/Bolt řidička jsem se zaregistrovala v lednu 2018, takže zde momentálně pracuji rok a 3 měsíce. Nejprve jsem začala jezdit mimo jiné povolání, ale dnes se už tomu věnuji naplno přes půl roku.

 

Jak ses k tomuto povolání vůbec dostala?

Přítel jezdil pro Uber a vyprávěl mi o jejich benefitech. Já jsem šla hned do Taxify/Bolt, protože jsem si to chtěla porovnat a tam jsem také zůstala, protože Uber na Slovensku zrušili. Šla jsem do toho, protože se mi líbilo, že je to časově flexibilní práce a mohu kdykoliv začít a skončit. Pokud si něco potřebuji přes týden vybavit, tak si to pak vynahradím o víkendu, což je super.

 

Jezdíš každý den, či jak to máš rozdělené?

Určitě se snažím jezdit těch 8 hodin každý den v týdnu. Nejvíce se mi to však vyplatí ráno, když jdou lidé do práce. Já mám štěstí na jízdy, neboť nejsem často v zácpách, a i když se do zácpy náhodou dostanu, povídám si se zákazníky, takže ten čas rychle uběhne.

 

Přes dopravní špičku odpoledne kvůli zácpám obvykle nejezdím. Také se to však vyplatí i mezitím, protože i když ty jízdy nejsou příliš objednávány, často jsou delší a vykompenzuje mi to hluché období, které je kolem oběda.

 

Rozhovor s taxikárkou Taxify

 

Věřím, že jako žena řidička sis toho v práci hodně zažila. Můžeš mi povědět o nějakých případech, kdy zákazníci nebyli ti největší gentlemani?

V minulosti, když jsem někdy jezdívala i v noci, tak jsem samozřejmě vozila i přiopilé mladé chlapy a starší muže. Tehdy se samozřejmě vyskytlo pár narážek, ale vše bylo v rámci slušnosti.

 

Když jsme se bavili o pivu, druhý den mi přišla SMS s pozváním na pivo. Nicméně, když jsem slušně odepsala, že nemám zájem, tak to tam skončilo a žádná agresivní konfrontace nenásledovala.

 

Brala jsem to spíš jako kompliment, protože každé normální ženě to polichotí. Samozřejmě, pokud to není příliš dotěrné, nebo to není nějaký perverzní návrh.

 

Mně nevadí, když se mnou někdo trochu flirtuje a je to v rámci slušnosti, ale vždy ho upozorním, že jsem zadaná. Pokud si však sedne do auta, tak na něj okamžitě nekřičím, že „mám přítele“ (smích). Před nocí jsem ale vždy měla respekt a dnes už v té době výhradně nejezdím.

 

V médiích se nyní často objevovaly zprávy o tom, jak řidiči Taxify/Bolt píší svým zákaznicím. Tobě se to osobně nestalo z té opačné stránky?

S mojí situací se to nedá srovnávat, protože se mi ještě nestalo, že jsem musela nějakého muže kvůli návrhům vyhodit z auta, nebo bych měla slzy na krajíčku.

 

Vezla jsem však jednoho pána, který mi řekl, že jeho kamarád dělá řidiče jen kvůli tomu, aby poznával různé ženy a dával jim návrhy. Prý to zkusí a přinejhorším ho ta žena odmítne a nic se nestane. Pár žen se mu opravdu ozvalo, tak se mu to asi stále vyplatí dělat.

 

Nicméně, mně jako řidičce se něco takového nestává. Zákazník se chce v první řadě někam odvézt, takže má určitý respekt k tomu, že nechce být vysazen uprostřed cesty kvůli nevhodným návrhům.

 

Vzpomínala jsi, že máš před nocí respekt. Je to právě kvůli těm zákazníkům?

Hlavně kvůli opilým lidem. Někdy jsem jezdívala přes týden do druhé rána, to bylo hlavně přes léto. I když byli lidé připití, většinou šli druhý den do práce, tak to bylo s mírou. Přes víkend si to mohou dovolit více a samozřejmě nechci, aby mi někdo znečistil auto.

 

Nemyslím si však, že je naprosto nutné strachovat se ze všeho. Pokud se mě někdo ptá, jestli se nebojím, tak většinou tu otázku obrátím. Však i řídit auto může kdokoliv, nevíte, kdo je ten člověk, ke kterému nastoupíte, protože až do dubna tohoto roku jsme neměli povinné žádné psychologické testy.

 

Je to samozřejmě o náhodě a každému se může přihodit cokoli, v jakékoli situaci, ale je zbytečné se kvůli tomu schovávat do nějaké ulity.

 

Co ti na zákaznících nejvíce vadí?

Dost mi vadí, když do auta nastoupí člověk, co páchne. To se ani na první pohled nedá odhadnout, protože může vypadat jako sympatický člověk. Neodsuzuji, protože nemohu vědět, jestli to není kvůli nějaké nemoci, ale v těch případech je jízda opravdu nepříjemná.

 

Když přišel, čekala jsem tam už 17 minut a mile jsem ho upozornila, že pokud se člověk dohodne na určitém čase, ten čas by se měl i dodržet. On na mě hned vyskočil, že jen nastoupí a hned na něj začnu nadávat, že jaká drzost.

 

Vzpomínáš si na nějaké nepříjemné zákazníky?

Jela jsem pro jednu 40letou zákaznici, která stála na místě, kam jsem se autem stěží dokázala dostat. Nakonec jsem se k ní dostala, nastoupila a hned od prvního momentu byla úplně vystresovaná. Vyskočila na mě s otázkou, zda stihne vlak, tak jsem jí odpověděla, že to nemám jak vědět, ale budu spěchat.

 

Celou cestu byla absolutně nepříjemná, arogantní a já jsem se jí přitom snažila vyjít vstříc a spěchat. V půlce cesty si rozmyslela, že nechce jet na hlavní stanici, ale na Vinohrady. Tak jsem změnila směr a hororová jízda pokračovala.

 

Exkluzivní obsah pro předplatitele REFRESHER+
od 57,50 kč na měsíc
PŘEDPLATIT
Už máš předplatné? Přihlásit se
PROČ SI PŘEDPLATIT?

Co se dozvíš po odemknutí?

  • Jak dopadla hororová jízda s nepříjemnou zákaznicí;
  • které témata diskusí už Nicole opravdu omrzely;
  • jak čekala na nepříjemného pana nekonečných 17 minut;
  • co se stalo, když jednou zažila dopravní nehodu cestou po zákazníka;
  • v jakém rozmezí se pohybuje výplata řidiče Taxify / Bolt;
  • kam by se chtěla Nicole v budoucnosti posunout.

Ohodnoť článek
9
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Jako neregistrovaný jsi tento měsíc přečetl už 1/40 článků. Přihlas se pro neomezený přístup. Jako neregistrovaný jsi přečetl už 1/40 článků za měsíc. PŘIHLÁSIT / REGISTROVAT PŘIHLÁSIT
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.