Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 11. 8. 2020 svátek má Zuzana

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
3
Dominik Vetrák
14. duben 2019, 19:11
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Nový Hellboy je příšerný propadák. V USA na něj kašlou, kritici i diváci radši chodí na Řbitov zviřátek

Del Toro může být vlastně spokojený. Diváci ukázali, že měli mnohem radši jeho filmy.

Dominik Vetrák
14. duben 2019, 19:11
Nový Hellboy je příšerný propadák. V USA na něj kašlou, kritici i diváci radši chodí na Řbitov zviřátek
Zdroj: Lionsgate
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Hellboy je obrovský průšvih a na pokračování, které již měli producenti zčásti připraveno, mohou velmi rychle zapomenout, za což jsme i rádi. Málokdy studiím přejeme něco špatného, zvláště co se tržeb týče, ale v tomto případě je to zasloužené.

 

 

Millenium Media odmítalo dát del Torovi peníze na natočení trojky, protože měla být ještě epičtější než první dva díly. Zdá se, že Millenium bude se ztrátou v pohodě, ztratí hlavně Lionsgate, které si koupilo distribuční práva pro USA a Velkou Británii.

 

Hellboy za svůj otvírací víkend vydělal v USA chabých 12 milionů dolarů. Stále nemáme údaje o celosvětových tržbách, ale zřejmě to bude velmi bledé. Výroba snímku však stále jen 50 milionů dolarů a ani ta reklama pravděpodobně nebyla tak kolosální. Hellboy se mohl zaplatit, ale to by mezinárodní trhy musely ukázat velkou sílu, neboť americký zhasne velmi rychle. Pro srovnání, del Torova jednička a dvojka otevřela za 23, respektive 34 milionů dolarů.

Případná pokračování bych asi rovnou vyloučil, i když člověk nikdy neví. Rozhodně o ně nikdo nestojí a studia jsou si toho vědoma, takže bych s nimi tentokrát skutečně nepočítal. To už i del Torova trojka má větší pravděpodobnost k realizaci. Ne vždy se rebooty vyplatí. Obzvlášť, když je nikdo nechce.

 

 

Dnešní box office jsme začali až 3. místem v tabulce. Na tom prvním je Shazam!, který si z USA za aktuální víkend odnáší dalších 25 milionů dolarů a do několika dní překročí v USA hranici 100 milionů dolarů vydělaných v kinech. Celosvětově je na hranici 221 milionů dolarů, což po dvou týdnech vůbec není špatné. Všechny filmy mají ještě 10 dní na to, aby něco vydělaly, protože se už blíží Endgame.

 

Dvojka je už v přípravě, a i když nejde o tržby obrovských blockbusterů ze stáje DCEU, Shazam! si na sebe vydělá a jako úspěch ho můžeme vnímat i z hlediska recenzí, kterým se celkem líbil.

 

 

Jméno Marsai Martin je ti pravděpodobně zcela neznámé. Ve věku 13 let se však stala nejmladší filmovou výkonnou producentkou na světě. Přišla totiž s nápadem na film Little. V něm se z Reginy Hall stane její mladší já, které má naráz vést firmu a možná změnit některá svá životní rozhodnutí.

 

Za vše hovoří fakt, že snímek dokázal za svůj otvírací víkend vydělat v USA o 3 miliony více než Hellboy. A to o něm možná slyšíš poprvé, protože u nás se premiéra konat nebude. Little premiérovalo převážně jen v USA, takže tržby ze zbylých teritorií teprve přijdou. 

 

 

Na 4. příčce máme Pet Sematary, u nás známé jako Řbitov zviřátek. Ten v USA vydělal za uplynulý víkend dalších 10 milionů, což ho dostalo na celkových 41 milionů, respektive 76, pokud počítáme celosvětové tržby. Produkce stála jen 21 milionů, takže to není vůbec špatné, i když Kingovy horory by si v kinech mohly vést i lépe. Pravdou je, že v mnoha zemích se snímek promítal až v uplynulých dnech. Paramount jeho výroby však rozhodně litovat nebude. Nakonec, v kinech ještě hodnou chvíli pobude.

 

Top 5 uzavírá Dumbo, který má celosvětově na kontě 266 milionů dolarů. Nejnovější film od stop-motion animovaného studia Laika s názvem Missing Link otevřel v USA jen za 5 milionů, ale recenze má skvělé, a když se pod názvem Hledá se Yeti dostane ve čtvrtek do kin, určitě mu dej šanci. Novinkou je i erotická romantika After. Ta v žebříčku debutovala na 8. příčce, těsně nad Missing Link.

 


 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny, (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

*Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. 1. Shazam! $25,140,000  -53.0% $221,213,013 2.
2. N Little $15,499,000  - $17,399,000 1.
3. N Hellboy $12,015,000 - $12,015,000* 1.
4. 2. Pet Sematary $10,000,000 -59.2% $76,821,660 2.
5. 3.  Dumbo

$9,186,000

-49.6%

$266,945,162

3.
6. 5.  Captain Marvel $8,626,000

-30.6% 

$1,064,536,581 6.
7. 4. Us $6,946,000 -40.3% $235,998,425 4.
8. N After $6,200,000 - $6,200,000* 1.
9. N Missing Link $5,841,434 - $5,841,434* 1.
10.  6. The Best of Enemies $2,000,000 -55.0% $8,101,570* 2.
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.