Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Čtvrtek 4. 6. 2020 svátek má Dalibor

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
17
Dominik Vetrák
28. duben 2019, 18:06
Čas čtení: 2:10
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Avengers: Endgame vydělalo za premiérový víkend 1,2 miliardy dolarů. Dokáže film bořící všechny rekordy překonat Avatara?

Dnešní Box Office bude bohatý na čísla.

Dominik Vetrák
28. duben 2019, 18:06
Čas čtení: 2:10
Avengers: Endgame vydělalo za premiérový víkend 1,2 miliardy dolarů. Dokáže film bořící všechny rekordy překonat Avatara?
Zdroj: Marvel Studios/Disney
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
17
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Endgame je prostě megahit. Čekali jsme to všichni a protože se tentokrát premiéra odehrávala v Číně ve stejný víkend jako všude po světě, jen málokdo nečekal, že z toho celosvětově bude 1,2 miliardy dolarů.

 

Je reálné, že na konci příštího týdne tu budeme mít už 2 miliardy a následná cesta k 2,787 miliardě dolarů už nebude dlouhá. Padne tedy Avatar? Já osobně si myslím, že ano.

 

Stále zde však hovoříme o chybějící miliardě a půl, přičemž je třeba počítat s velkými propady. Je to přece jen tříhodinový film a ne každý je z něj natolik odvařený jako z Infinity War. Chytřejší budeme opravdu až příští víkend.

 

Avengers: Endgame zarobilo za premiérový víkend 1,2 miliardy dolárov. Dokáže film búrajúci všetky kasové rekordy prekonať Avatara?

 

Endgame v USA otevřelo za o 100 milionů více než Infinity War (350 milionů dolarů) a získalo o 560 milionů více celosvětově. Neznáme přesný tržní podíl v USA, ale více než 4 z 5 koupených lístků během posledních 4 dnů byly právě na Endgame, což je šílené.

 

Disney a Marvel splnili svůj cíl, ať už si dali jakýkoliv. Před pár lety bych nevěřil, že někdo dokáže takto rozbít kina a celý svět. Marvel Studios a v současnosti zřejmě nejlepší producent na světě Kevin Feige to ale zvládli. A zda padne Avatar? Podle mě to možné je. Problémem je, že Endgame není tak epické, co se akce týká.

 

 

Avengers 4 zlomili hned několik rekordů, z nichž největší jsou:

  • Největší čtvrteční opening (Thursday Previews) v částce 60 milionů dolarů (sesadili tak The Force Awakens, které otevřelo za 57 milionů);
  • největší páteční opening (čtvrtky a pátky jsou spojeny do pátku) v hodnotě 158,3 milionu dolarů (TFA mělo tyto dva dny na úrovni 119,1 milionu dolarů);
  • největší otvírací víkend v hodnotě 350 milionů dolarů;
  • největší otvírací víkend celosvětově v hodnotě 1,209 miliardy dolarů;
  • největší otvírací den v Číně v hodnotě 104,7 milionu dolarů;
  • nejvíce promítání v USA a Kanadě - film hraje až 4 662 kin;
  • největší otvírací víkend v Číně v hodnotě 330,5 milionu dolarů;
  • největší IMAX opening (čtvrtek a pátek) v USA v hodnotě 12 milionů dolarů (což je téměř 30 tisíc dolarů na kino a také o 20 % více než Infinity War);
  • největší IMAX opening (čtvrtek a pátek) celosvětově v částce 52 milionů dolarů;
  • největší¨IMAX opening celosvětově v částce 91,5 milionu dolarů (což je o 92 % více než v případě předchozího krále The Force Awakens);
  • největší opening víkend v 44 zemích mimo USA a Kanadu;
  • jde o druhý letošní miliardový film od Marvelu (po Captain Marvel) a celkově osmý miliardový film studia.

Ohledně Číny je tu ještě jeden zajímavý „detail“. Tržní podíl v tamních kinech činil ve prospěch Endgame až 95 % během celých 5 dní, kdy se tam promítalo. To znamená, že z každého tisíce návštěvníků kina šlo 950 z nich na premiéru nejnovější marvelovky. Neočekává se, že se to ještě nějakému zahraničnímu filmu (pokud vůbec) v budoucnu podaří. Celkově si Endgame z Číny po pěti dnech odnáší monstrózního 330,5 milionu dolarů.

Výdělky v Číně:

  1. středa: 79 milionů dolarů
  2. čtvrtek: 83 milionů (rekord země)
  3. pátek: 50–60 milionů
  4. sobota: 82 milionů
  5. neděla: 29 milionů

Výdělky v USA:

  1. čtvrtek: 60 milionů 
  2. pátek: 98,3 milionu
  3. sobota: 109 milionů 
  4. neděla: 84,3 milionu

Z tohoto šíleného úspěchu všude po světě, ale zejména v USA a Číně, netěží jen Disney a Marvel. Fandango, sítě kin v čele s AMC, další provozovatelé, IMAX, Dolby a množství dalších vedlejších společností si mne ruce. Taková explozivní kasová injekce pořádně zamává trhem.

 

Zřejmě jde o neopakovatelný jev, jaký už nikdy nezažijeme. Následující hodiny a dny budou ještě velmi zajímavé a my tě budeme o průběhu tržeb určitě ještě informovat.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
25
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.