Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Sobota 6. 6. 2020 svátek má Norbert

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
7. červenec 2019, 18:21
Čas čtení: 3:46
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Spider-Man vydělal za otvírací víkend neuvěřitelných půl miliardy dolarů a dokazuje nadvládu Marvelu (Box Office)

Spideyho oblíbenost stále stoupá a společně s vysokými kvalitami Far From Home tak dokázal trhat další marvelácké rekordy.

Dominik Vetrák
7. červenec 2019, 18:21
Čas čtení: 3:46
Spider-Man vydělal za otvírací víkend neuvěřitelných půl miliardy dolarů a dokazuje nadvládu Marvelu (Box Office)
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Očekávaná premiéra nejnovější marvelovky podle předpokladů dopadla nadmíru úspěšně. Tržbám zcela jednoznačně kraluje Spider-Man: Far From Home. Všichni jsme čekali, že opening a tržby celkově budou značně větší než v případě Homecoming, ale reklamní kampaň Marvel Studios šlapala na plné obrátky. Gyllenhaal jako Mysterio, oblíbenost postav, účinek Endgame, stále sympatičtější Tom Holland a jeho Spider-Man, no a v neposlední řadě skvělé ohlasy. Všechny zmíněné aspekty se podepsaly pod pozitivní efekt na box officu.

 

 

Spidey startoval ve vybraných teritoriích už minulý týden. I proto má už v Číně na kontě přes 100 milionů dolarů. V USA se premiérovalo už od úterý, přičemž do dnešní neděle dokázal film na domácí půjde dát dohromady slušných 185 milionů. Vzhledem k tomu, že se premiéra rozložila na více dní, má dvojka nižší víkendový opening než Homecoming (117 milionů dolarů).

 

Nicméně, Homecoming mělo bez Číny celosvětový opening na hodnotě 257 milionů. Pokud si odečteme tržby z Číny a jiných zemí, jakož i pár dní navíc na domácí půjde, Far From Home otevřelo celosvětově bezmála za více než 150 milionů dolarů. 

 

Celosvětově má po týdnu promítání na kontě 580 milionů dolarů a téměř jistě překoná miliardovou hranici, ať už se ti to zdá jakkoliv přitažené za vlasy. Marvel Studios je neochvějný, gigantický stroj na úspěch a Spideyho čeká světlá budoucnost. Samozřejmě, enormně pomohl i fakt, že se děj odehrával v Evropě, což nakoplo i tržby z vybraných zemí. Euro trip na marvelácký způsob tomuto filmu výrazně prospěl po více stránkách.

 

Na druhém místě je podle očekávání Toy Story 4. Po celém světě (včetně USA) sice otevřelo za značně méně, než se předpokládalo, Disneymu se však daří držet tuto kvalitní pixarovku v kinech na vrcholu i po 3 týdnech. Přes víkend si na domácí půjde připsala dalších 34 milionů dolarů, zatímco za poslední týden celosvětově přidala do kasy 150 milionů dolarů.

 

 

Celosvětově je na úrovni 650 milionů dolarů. Těžko říct, jaké jsou v tomto případě miliardové šance. Jedno je jisté, Toy Story 4 se bude v kinech ohřívat celé léto a na rozdíl od blockbusterů či přesněji řečeno Endgame bude vydělávat desítky milionů dolarů na pravidelné bázi ještě dlouhé týdny po premiéře. 

 

Menším překvapením je i Aladdin. Ten odmítá opustit Top 5 v USA a Kanadě a nadále tam vydělává desítky milionů dolarů. Na kontě má už 921 milionů dolarů, přičemž za poslední dva týdny vydělal 111 milionů dolarů (64 a 47). Přidat dalších 80 dva měsíce po premiéře je zřejmě nemožné, a tak skončí remake Aladdina pravděpodobně někde na úrovni remaku Knihy džungle (966 milionů, spíše ji ale překoná a přiblíží se k miliardě).

 

 

Novinkou v žebříčku je Midsommar, letní horor od režiséra Ariho Astera (Hereditary). Ten sbírá rozporuplné reakce všude po světě (podobně jako Hereditary, i zde film rozděluje diváky na dva tábory). Finančně se mu zatím ale daří dobře. Rozpočet na natočení neměl přesáhnout 10 milionů dolarů, ale ani reklamní kampaň nestála určitě hodně. Za opening víkend si z domácí půdy Aster odnáší 10 milionů, přičemž premiéra v ostatních zemích ho teprve čeká.

 

Vypadá to velmi nadějně. Jde sice jen o polovinu toho, co Hereditary vydělalo za první dny, ale to mělo mnohem větší mediální šum. Dosud jde o nejvýdělečnější titul studia A24 a nikdo určitě nepočítal s tím, že ho Midsommar překoná.

 

 

Velkým otazníkem je i 2 a půl měsíce po premiéře Avengers: Endgame. Nové nasazení do kin s přidaným obsahem se Marvelu vyplatilo, i tak však stále nemá jisté, že Avatara překoná. V této chvíli se spoléhají už jen na poslední geniální nápady reklamního oddělení, na své fanoušky a hlavně na Spider-Mana. Ten by snad mohl tržby Endgame boostnout podobně, jako to Endgame udělalo pro Captain Marvel. 

 

Já osobně si myslím, že se to největší marvelovce podaří a skutečně Avatara překoná. Před měsícem jsem odhadoval, že by se tak mohlo stát do konce července a stále si za tím tvrzením stojím. Někteří analytici ale předpovídají, že se to nakonec nepodaří. Momentálně chybí Iron Manovi a spol. (v porovnání s celkovým rekordem 2,877 miliardy) jen směšných 15 milionů dolarů. Máme pocit, že Marvel Studios a Disney budou tlačit všemi svými pákami na to, aby film zůstal v kinech co nejdéle.

 

 

Z Top 10 jen po 3 týdnech vypadl restart Dětské hry, tentokrát s robotickým Chuckym. Snímek v USA zatím vydělal 24 milionů dolarů a nevypadá to s ním růžově. Z Top 10 vypadl definitivně už i John Wick s více než 300milionovými tržbami či propadák Dark Phoenix, který má na kontě necelých 250 milionů dolarů. Uff. 

 

P.S. – Disney může mít v kinech současně až 5 miliardových kousků. A i když Spideyho tržby připadají Sony, kreativně se o film postaral Feige a spol. Pokud se vše podaří, v kinech může mít Disney najednou miliardového Spideyho, Aladina, Lvího krále, Toy Story 4 a Endgame.

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

* Celosvětové údaje označené hvězdičkou značí, že jde jen o tržby z USA

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1. N Spider-Man: Far From Home $93,600,000 N $580,055,628 1.
2. 1. Toy Story 4 $34,300,000 -42.5% $649,957,544 3.
3. 3. Yesterday $10,750,000 -36.8% $56,982,740 2.
4. 2.  Annabelle Comes Home $9,750,000 -51.9% $134,757,397 2.
5. 4. Aladdin

$7,600,000

-24.9%

$921,689,616

7.
6. N   Midsoammar $6,561,798

N

$10,902,112* 1.
7. 5. The Secret Life of Pets 2 $4,760,000 -35.0% $262,443,335 5.
8. 6.  Men in Black: International $3,635,000 -45.6% $244,489,949 4.
9. 7. Avengers: Endgame $3,100,000 -49.3% $2,772,462,833 11.
10.  9. Rocketman $2,775,000 -29.5% $173,869,715 6.
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.