Herec po prohraném soudu s britským bulvárem The Sun čelí obrovskému tlaku, aby odešel na okraj showbyznysu.
Johnny Depp musel opustit svou roli Grindelwalda ve filmech Fantastická zvířata poté, co prohrál soudní spor s britským deníkem The Sun, který ho označil za násilníka týrajícího vlastní partnerku.
Přestože se k Deppovi po prohře obrátilo několik společností zády, miliony fanoušků odmítly akceptovat, že prohraný soudní spor bude znamenat i odchod Deppa na okraj showbyznysu, upozorňuje The Guardian.
Zajímavé proto je, že během uplynulého týdne se na televizních obrazovkách ve Spojeném království během relace The Great British Bake Off objevil Johnny Depp v reklamě na toaletní vodu Sauvage od značky Dior.
Depp tuto spolupráci navázal v roce 2015, kdy začal parfém Sauvage propagovat v kontroverzní reklamě, ale jen málokdo čekal, že Dior bude ve spolupráci pokračovat dosud.

Na reklamu od Dioru si dokonce po jejím odvysílání stěžovalo několik diváků, kterým se podle všeho nelíbilo, že se Johnny Depp v propagací parfému objevil i přesto, že je podle soudu usvědčeným domácím násilníkem. Na druhé straně, těchto pár stížností zastínily tisíce příspěvků na sociálních sítích, ve kterých fanoušci Deppa vyjadřovali značce Dior podporu.
Situace se vyvinula tak bizarně, že na základě soudního sporu a nedávno odvysílané reklamy stouplo v následujících dnech vyhledávání parfému Sauvage o přibližně 23 procent. Tato toaletní voda od Dioru se dokonce znovu dostala na přední příčky mezi ty nejprodávanější v několika obchodech.
Od Dioru jsme se zatím nedočkali vysvětlujícího vyjádření o tom, zda s Deppem opravdu plánuje značka pokračovat ve spolupráci. Ve světle neutuchající podpory od milionů fanoušků by však z její strany nemuselo jít o špatné rozhodnutí, a to navzdory negativní publicitě z prohraného soudního sporu.