Tuningová úprava zaručí ještě lepší dynamické parametry.
Společnost TechArt má dlouhá léta praxe s úpravami různých modelů značky Porsche. Dalo se proto čekat, že po odhalení vrcholné varianty 911 Turbo (S) generace 992 přijde na scénu tuningová alternativa. A to i přesto, že v sériovém stavu se bavíme o 650koňové raketě, která pokoří stovku za 2,7 sekundy! To ale kompetentním v TechArtu rozhodně nestačí.
Jak je zvykem, drobným změnám se nevyhnul ani design. Jsme tak svědky hrstky výhradně karbonových nástavců, které dotvářejí exteriér a zároveň slouží k optimalizaci aerodynamiky – pozměněný přední nárazník se splitterem, nový boční kryt sání a prahy či rozměrnější zadní spoiler a upravený nárazník. Na jeho spodní části najdeme ještě větší dvojici koncovek výfuku s aktivními klapkami.
Drobné změny evidujeme i v kokpitu, to nejdůležitější se ale nachází vzadu. 3,8litrový šestiválcový motor boxer totiž ve verzi Turbo S dostal dalších 44 kW / 60 koní a 100 Nm navíc, čímž se dostáváme na výsledný výkon až 522 kW / 710 koní a 900 Nm. Za úpravami, díky kterým se upravená verze dostala na úroveň extrémního GT2 RS, stojí nové výfukové potrubí a řídící jednotka Techtronic.
Výkonnostní doping se pochopitelně v pozitivním směru projevil na dynamických parametrech. Maximální rychlost by měla přesáhnout dosavadních 330 km/h, zatímco akceleraci z 0 na 100 km/h zvládne 911 Turbo S od TechArtu za famózní čas jen 2,6 sekundy. O přenos síly na všechna čtyři kola se samozřejmě nadále stará osmistupňové PDK.
Součástí úpravy jsou ostatně špičkové pneumatiky Michelin Cup 2, které obouvají specifické 20" disky vpředu a 21" vzadu. Zajímavostí je, že TechArt hovoří o kratších pružinách, které mají zaručit snížení světlé výšky v rozmezí 15 až citelných 40 milimetrů.