Za poměrně krátkou dobu si značka SKIMS stihla vybudovat silnou fanouškovskou základnu a překonala i obtíže spojené s nižším prodejem během celosvětové pandemie.
Cena oblíbené značky tvarovacího prádla SKIMS trendsetterky Kim Kardashian se odhaduje na více než 1 miliardu amerických dolarů. Této hranici dosáhla jen za dva roky fungování a během celosvětové pandemie koronaviru.
Finanční injekce v podobě 154 milionů dolarů od investiční firmy Thrive Capital, kterou vede Joshua Kushner (manžel modelky Karlie Kloss), a společností Imaginary Ventures a Alliance Consumer Growth pomohla značce převýšit hodnotu 1,6 miliardy dolarů.
Investované peníze chce Kim Kardashian použít k inovaci stávajících a přípravu nových výrobků, na globální růst značky a potenciální otevření kamenných prodejen.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Sortiment tvarujícího spodního prádla slavné miliardářky je po celém světě oblíbený pro jeho opravdu široký záběr konfekčních velikostí pro ženy různých křivek a tvarů, stejně jako pro velký výběr zemitých barev všech odstínů, které se dokonale přizpůsobí jakékoliv barvě pleti.
Do dnešního dne značka SKIMS prodala více než čtyři miliony produktů, s mírou udržení zákazníků více než 30 %. Výrobky SKIMS se na oficiálním webu prodávají celosvětově. Zákazníci ale produkty najdou i v luxusních obchodních domech Nordstrom a Britain's Selfridges a několika online maloobchodech.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
V minulém roce se i tato značka musela přizpůsobit nové situaci. Z pohodlných upnutých tvarů přešla na volnější domácí oděvy a na trh přinesla například i sametové teplákovky. „Tvarové oděvy, které se skutečně kupují na určitou příležitost, zaznamenaly během pandemie pokles prodeje,“ řekl pro NY Times Jens Grede, obchodní partner značky SKIMS.
Navzdory všem obtížím značka známé influencerky loni vykázala tržby ve výši 145 milionů dolarů. Letos se očekává zhruba dvojnásobný nárůst na 300 milionů dolarů. Jak bude vypadat situace tento rok, s jistotou nedokáže říci nikdo. Jisté ale je, že pokud se situace zlepší, lidé se rádi vrátí do normálních předpandemických kolejí, a to se týká i oblečení.