Lidé ve Spojených státech bojkotují známého výrobce piva kvůli kampani s influencerkou Dylan Mulvaney.
Prodeje amerického piva Bud Light klesly meziročně o více než čtvrtinu. Může za to kampaň s plechovkami, na nichž je tvář Dylan Mulvaney. Od prvního dubna, kdy na sítích influencerka zveřejnila první sponzorovaný příspěvek, se vzedmula vlna nenávisti. O poklesu prodeje informuje bulvární plátek Daily Mail s odvoláním na server Beer Business Daily.
Lidé po celých státech doposud oblíbené pivo bojkotují, hudebník Kid Rock do něj dokonce střílel. Část z nich totiž nemůže přenést přes srdce, že se výrobce spojil s influencerkou, která je trans.
V neděli server Beer Business Daily uvedl, že prodeje piva Bud Light v restauracích a barech klesly o 26 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. V letošním roce zatím jeho prodeje klesly celkově o 8 %, vedle toho rostou konkurenčním výrobcům jako Coors Light a Miller Lite. Obě značky vyrostly v posledních týdnech o více než 13 %.
Dylan patří mezi největší „nepřátele“ amerického konzervativního proudu. Ultrapravicový tábor podobně bojkotoval třeba výrobky značky Nike. Celou kauzu jsme sledovali a shrnuli v tomto článku.