Influencerská marketingová agentura nabízí milovníkům TikToku pracovní nabídku snů. Uživatelé dostanou zaplaceno za nekonečné procházení feedu této sociální sítě. Firmě to má pomoct objevit nové trendy.
Ubiquitous, firma, jež pomáhá značkám zlepšit jejich dosah pomocí marketingových kampaní ve spolupráci s influencery, zveřejnila pracovní nabídku „Sledování TikToku 2.0“, která třem budoucím zaměstnancům zaplatí 100 dolarů (2200 korun) na hodinu za to, že budou 10 hodin v kuse scrollovat TikTokem. Za jednorázový job tedy dostanou přes 22 tisíc korun. Firmě to má pomoct odhalit „nové objevující se trendy“.
Tweetni, proč se na práci hodíš
Nabídka požaduje, aby zájemci začali odebírat youtubový kanál firmy, vyplnili formulář obsahující padesáti- až stoslovné vysvětlení, proč by práci měli dostat, a případně na stejné téma napsali tweet. To má zlepšit jejich šance na to, že budou vybráni. Všichni uchazeči musí být starší 18 let a být uživateli platformy a sledovat nejnovější trendy. Deadline pro přihlášky je 31. květen.
V říjnu Ubiquitous zveřejnil podobnou nabídku práce. Úspěšní uchazeči si vydělají 50 dolarů za hodinu a získají i další výhody v podobě dárkových poukazů.
TikTok je návykový jako kokain
Popularita TikToku za posledních pár let rapidně vzrostla, mezi lety 2019 a 2021 se počet uživatelů sítě zdvojnásobil ze 291 milionů na 655,9 milionu. Magazín Insider Intelligence předpokládá, že do roku 2025 počet uživatelů dosáhne jedné miliardy.
Analytici z Wall Street z Bernstein Research dříve porovnávali krátký návykový videoobsah aplikace s crackem nebo kokainem. Specifický formát platformy rychle napodobila jiná sociální média a představila své vlastní obdoby jako Reels na Instagramu a Shorts na YouTube.