Reality show Squid Game: The Challenge se už nezadržitelně blíží na Netflix. Producent pořadu nyní promluvil o tom, s jakými úskalími se museli tvůrci během natáčení popasovat.
Války a násilí ve světě neovlivňují jen každodenní životy milionů lidí. Reflektovat současné dění se snaží i tvůrci televizních pořadů. A to platí i pro nadcházející reality show Squid Game: The Challenge. Producent Stephen Lambert popsal, že vzhledem k masovým střelbám ve Spojených státech nebo válkám na Ukrajině a Blízkém východě museli tvůrci zohlednit například to, jakým způsobem znázorní „zabíjení“ vyřazených soutěžících. Informuje o tom deník The Guardian.
Jak Lambert podotýká, tým tvůrců se chtěl mimo jiné vyhnout přílišné brutalitě a násilně působícím scénám. Soutěžící tak podle něj budou mít na svých kombinézách malé zařízení, které po jejich eliminaci drobně exploduje a vyprskne barvu. „Barva ale nebude červená, pouze černá. Nebude to krvavé,“ popsal Lambert, jehož společnost Studio Lambert streamingová společnost najala, aby soutěž na motivy úspěšného seriálu z roku 2021 produkovala.
Reality show představí několik her, které diváci a divačky dobře znají z původního seriálu. Hrát se bude o pohádkovou výhru ve výši 4,56 milionu dolarů a bojovat o ni bude 456 soutěžících, tedy stejný počet jako v samotném seriálu (v něm ovšem výhra činila 45,6 miliardy japonských wonů, což je v přepočtu kolem 35 milionů dolarů).
Lambert dle svých slov zpočátku nečekal, že se podaří najít tak velké množství reálných soutěžících, ale streamingová platforma jej vyvedla z omylu. Netflix však dal podle Lamberta najevo, že chce ve hře „větší množství lidí ze Severní Ameriky, protože show tam musí uspět, ale seriál byl globálním fenoménem, takže možnost na casting dostali lidé z celého světa“.
Finanční odměna pro vítěze změní dotyčnému či dotyčné život, dodává Lambert. To je prý i důvod, proč se ze sebe všichni snaží vydat maximum. „Když vás eliminují, zemřou všechny vaše sny, se kterými jste do toho šli. Strach z toho, že se to stane, žene soutěžící k tomu, aby hráli co nejlépe a spolupracovali spolu,“ vysvětlil.
Reality show Squid Game: The Challenge se natáčela ve Velké Británii a na obrazovky zamíří už brzy. Na Netflixu vychází 22. listopadu a půjde o desetidílnou sérii.