Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej předplatné Refresher+ již od 25 Kč 🤩
dnes 13. května 2025 v 9:28
Čas čtení 0:41
Karolína Uličná

Google po téměř 10 letech mění své ikonické logo. Nový design je svěží a víc podle současných trendů

Google po téměř 10 letech mění své ikonické logo. Nový design je svěží a víc podle současných trendů
TECH GOOGLE
Uložit Uložené

Nové logo s barevným nádechem se už zobrazuje uživatelům na zařízeních iOS a telefonech Pixel.

Společnost Google po letech opět mění svou vizuální identitu. Tentokrát jde o výraznější změnu ikonického loga G, které nyní místo ostře oddělených barev používá barevný gradient.

Červená, modrá, zelená a žlutá se nyní vzájemně prolínají pomocí jemného gradientu, který vypadá moderněji a více odpovídá designovému jazyku jiných služeb, jako je například Gemini.

Nové logo se poprvé objevilo 12. května jako aktualizovaná ikona aplikace Google na zařízeních se systémem iOS a telefonech Pixel, uvádí Chrome Unboxed. Na ostatních zařízeních se systémem Android a ve webové verzi prozatím zůstává původní verze s výraznými barevnými přechody. Společnost Google se ke změně zatím oficiálně nevyjádřila.

Google logo
Zdroj: Google

Ačkoli jde na první pohled o drobné vylepšení, uživatelé si novinky rychle všimli a reakce byly překvapivě pozitivní. Mnozí změnu přirovnávají ke stylu Instagramu a tvrdí, že vedle ní původní logo vypadá zastarale.

Doporučeno
FOTO: Street View slaví 15 let. Prohlédni si Česko na unikátních snímcích s ilustracemi Elišky Podzimkové FOTO: Street View slaví 15 let. Prohlédni si Česko na unikátních snímcích s ilustracemi Elišky Podzimkové 24. května 2022 v 12:30

Společnost Google naposledy změnila svou vizuální identitu v roce 2015, kdy přešla na bezpatkové písmo a vytvořila logo G složené ze čtyř základních firemních barev. Současný redesign tak představuje první významný krok v jeho změně designu za téměř deset let.

Domů
Sdílet
Diskuse