Nové logo s barevným nádechem se už zobrazuje uživatelům na zařízeních iOS a telefonech Pixel.
Společnost Google po letech opět mění svou vizuální identitu. Tentokrát jde o výraznější změnu ikonického loga G, které nyní místo ostře oddělených barev používá barevný gradient.
Červená, modrá, zelená a žlutá se nyní vzájemně prolínají pomocí jemného gradientu, který vypadá moderněji a více odpovídá designovému jazyku jiných služeb, jako je například Gemini.
Nové logo se poprvé objevilo 12. května jako aktualizovaná ikona aplikace Google na zařízeních se systémem iOS a telefonech Pixel, uvádí Chrome Unboxed. Na ostatních zařízeních se systémem Android a ve webové verzi prozatím zůstává původní verze s výraznými barevnými přechody. Společnost Google se ke změně zatím oficiálně nevyjádřila.

Ačkoli jde na první pohled o drobné vylepšení, uživatelé si novinky rychle všimli a reakce byly překvapivě pozitivní. Mnozí změnu přirovnávají ke stylu Instagramu a tvrdí, že vedle ní původní logo vypadá zastarale.
Společnost Google naposledy změnila svou vizuální identitu v roce 2015, kdy přešla na bezpatkové písmo a vytvořila logo G složené ze čtyř základních firemních barev. Současný redesign tak představuje první významný krok v jeho změně designu za téměř deset let.