Další video ze stáje Volvo Trucks poutá pozornost svojí netradičností.
Automobilka Volvo, konkrétně její divize Volvo Trucks, nás nejednu přesvědčila, že patří v tvorbě reklamních videí mezi nejtvořivější v průmyslu. Prostřednictvím trefných a hlavně opravdu zajímavých spotů, v čele s Jean-Claude Van Dammem, Koenigseggem Agera One:1 nebo samotným prezidentem společnosti nám tak značka s odstupem času představila vícero jedinečných systémů nebo předností svých jednotlivých modelů, no a nejnovější Volvo nezůstalo své pověsti nic dlužno. Po nedávné upoutávce nám přináší další neméně zajímavé video, ve kterém si hlavní roli střihl nákladní truck FMX a jen 4letá dívenka Sophie. To převzalo díky dálkovému ovládání kontrolu nad 18tunovým náklaďákem za přibližně 4 miliony korun a poslalo ho do vytvořené tratě s vícero nástrahami. Těžkotonážní truck určen pro práci v náročných podmínkách se tak během několika minut podrobil crashtestu, který tady nemá obdoby. Samozřejmě, jeden z nejznámějších výrobců kamionů a náklaďáků nechtěl tímto videem poukázat na dálkové ovládání nebo jednoduchost jeho obsluhy, které zvládne i malé dítě, ale na skutečnost, že model FMX je nejodolnějším nákladním vozidlem, jaké kdy vyrobili.