Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 8. 7. 2020 svátek má Nora

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Software
0
Ondřej Jarůšek
29. září 2016, 12:58
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Facebook již brzy spustí pro celý svět svoji novou komunikační platformu. Má konkurovat oblíbenému Slacku

Společnost Facebook v nadcházejícím měsíci zprovozní celosvětově očekávaný nástroj, který bude cílit na pracovní týmy.

Ondřej Jarůšek
29. září 2016, 12:58
Facebook již brzy spustí pro celý svět svoji novou komunikační platformu. Má konkurovat oblíbenému Slacku
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Populární aplikace Slack, která se specializuje na vytváření ideálního zázemí pro zaměstnavatele a jejich zaměstnance za účelem dosažení lepší úrovně komunikace a sdílení relevantního obsahu, se v současné době (po třech letech od svého založení) může pochlubit přibližně třemi miliony uživatelů, což z ní dělá dělá jeden z nejoblíbenějších komunikačních nástrojů svého druhu. Není tak příliš divu, že se této zaběhlé platformě před nedávnem rozhodla začít konkurovat společnost Microsoft se svojí připravovanou novinkou nazvanou Skype Teams (Microsoft je vlastníkem také nástroje pro týmovou spolupráci Yammer) a stejně tak se chystá zacílit výhradně na firmy a pracovní týmy i nejrozšířenější sociální síť Facebook. Modrý gigant 32letého Marka Zuckerberga se totiž již od roku 2014 zabývá vytvořením nové firemní komunikační služby, jejíž základní funkce dostalo příležitost si vyzkoušet již několik vybraných organizací z různých oblastí podnikání. Dosud se jednalo o spíše úzkou skupinu testerů, platforma s názvem Facebook at Work se však již během následujícího měsíce dočká celosvětového zprovoznění

 

Facebook již brzy spustí pro celý svět svoji novou komunikační platformu. Má konkurovat oblíbenému Slacku

 

Jak informuje zahraniční server TechCrunch, jednou z největších výhod chystané novinky Facebook at Work by mohlo být její dobře známé prostředí, které se velmi podobá právě známé sociální síti, a tudíž by letití uživatelé Facebooku neměli mít žádný velký problém s používáním nové platformy nebo orientací v jejím rozhraní. „Je jednoduché s tím začít. Ke spojení s kolegy si stačí založit nový účet na Facebook at Work, který je oddělený od vašeho osobního účtu, ale funguje na podobném principu,“ vysvětluje oficiální web nového projektu.

 

Dle dostupných informací by se mělo jednat o placenou službu s formátem měsíčního předplatného, zatím však není jisté, kolik budou muset případní zájemci za její používání platit. Částka by se taky měla vztahovat na jednoho uživatele platformy, a tedy ne na celou společnost. Pro textovou, audio nebo video formu komunikace pak bude předplatitelům sloužit Messenger a chybět by neměly ani dodatečné aplikace či nástroje z dílny tvůrců třetích stran. „Pevně věříme, že propojenější pracoviště je produktivnější pracoviště, uvádí dále stránka služby a dodává, že zákazníci mohou díky využívání služby kromě vyšší výkonnosti pracovníků čerpat výhody také například v podobě menšího počtu běžných pracovních schůzek či nižších nákladů spojených s telefonními výdaji. Dáte službě Facebook at Work šanci i vy?

 

Facebook již brzy spustí pro celý svět svoji novou komunikační platformu. Má konkurovat oblíbenému Slacku

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.