Podobným reklamním kampaním je potřeba jednoznačně říct ne.
Najít reklamy plné sexistického či sexuálního obsahu není na internetu absolutně žádný problém, co je však znepokojivější – často s obsahem nabízeného vůbec nesouvisí. Objekt je tehdy na reklamě jen proto, aby zaujal pozornost, ale toto někdy vůbec nefunguje. Člověk se zaměří pouze na zajímavou fotku, zatímco text zcela odingnoruje. Podobným případem se věnuje česká soutěž Sexistické prasátečko organizovaná sdružením Nesehnutí, která každoročně vybírá ty nejvíce zarážejícím kousky českého marketingu. Za ně pak mohou lidé hlasovat, až se s úpravami poroty sestaví finální žebříček. Jinak tomu nebylo ani letos a na webu prasatecko.cz se zjevila desítka, která by se svou reklamní kampaní rozhodně neměla chlubit.
Mezi největší problémy patří podle sdružení sex sells (používání sexuálních prvků, které s produktem vůbec nesouvisí), jazykový sexismus (dvojsmyslné slogany a sexistické slovní hříčky) či propagace násilí jako vzrušujícího prvku. Sdružení Nesehnutí říká podobným reklamám jednoznačné ne! a takovýmto počinem se snaží obeznámit co největší počet lidí. Tyto reklamy navíc zvěčňují sexualitu zvlášť dehonestující způsobem, a i když se některé snaží být vtipnými, často je pointa natolik prostoduchá, že pro mnohé lidi zcela zaniká a pro projíždějícího řidiče je na billboardech jen nahá žena, která asi propaguje nějaký produkt.
10. | Reklama na noční klub.
9. | Takto jedna společnost propagovala nože.
8. | Jak nalákat lidi na festival.
7. | Výčepní zaříení vám zřejmě zapůjčí i takovíto zaměstnanci.
6. | Politická kampaň posunutá na nový level.
5. | Tady se někdo se svým nápadem zřejmě pořádně vyhrál.
4. | Doslova "přes čáru".
3. | České rádio se pokusilo zaujmout posluchače skrze stereotypy.
2. | Díru budeš mít i v jazyku.
1. | Otřepaný autíčkářský obrázek prišel českým politikům jako pořád zábavný.