I letos se bylo na co dívat.
Super Bowl každoročně sleduje polovina Spojených států a miliony diváků na celém světě. Ostatní zámořské soutěže mají v ten den stopku, každý fandí buď jednomu, nebo druhému finalistovi. I 51. ročník vyvrcholení NFL přinesl řadu skvělých momentů, z nichž ten nejlepší byl jednoznačně obrat, který se podařil New England Patriots s hvězdným Tomem Bradym. Více o průběhu finále jsme si řekli zde, takže v tomto článku se můžeme věnovat něčemu jinému. Reklamy nikdo z nás v televizi rád nemá, těch dobrých českých je u nás jako šafránu. V USA se naopak společnosti předbíhají v tom, kdo ji předvede během reklamní pauzy lepší a nápaditější než jeho konkurent. A ani letos o komerční skvosty nebyla nouze. Jen pro ilustraci dodáváme, že cena 30sekundového spotu v tento den stojí astronomických 5 milionů amerických dolarů.
Tvůrce webových stránek Wix.com přinesl dvoudílný krátký akční film v hlavní roli s Jasonem Stathamem a krásnou Gal Gadot
V dobách, kdy se Američanům nelíbí imigrantská politika nového prezidenta, může následující reklama od Budweiseru vzbuzovat jistou dávku kontroverze
Mountain Dew přineslo vtipnou reklamu s roztomilou opičkou
Reklama od Audi se silným poselstvím, že ženy jsou z hlediska práce a dosažených úspěchů na stejné úrovni s muži
Bratři Coenové feat. Peter Fonda pro Mercedes
Všichni muži se po zhlédnutí následujícího videa pustí s plnou vervou do domácích prací
Tento rok se nenechalo zahanbit ani Nintendo
V některých momentech jsem měl pocit, ze sleduji Game of Thrones
Kia poukázala na vybrané ekologické problémy humorným způsobem se skvělou Melissou McCarthy
Airbnb pokračuje v podobném duchu jako výše zmíněný Budweiser
Téma imigrace do třetice, tentokrát z pohledu mexické matky a její dcery