Marketingový tah se soutěží o nejlepší básničku se mlékárně Kunín opravdu nevyplatil.
Mlékárna Kunín, kterou na Facebooku sleduje více než dvacet tisíc lidí, se rozhodla uspořádat soutěž s názvem Jarní poezie. Trojici nejoriginálnějších básniček v tématice jara a Mlékárny Kunín se společnost rozhodla odměnit sportovními lahvemi na pití a prostíráním. To však ještě netušili, jaký bič si sami na sebe upletli. Návštěvníci jejich stránek se totiž namísto podlézavých či obyčejných básniček rozhodli pomocí veršů vyjádřit, co si nejen o Mlékárně Kunín, ale celém mléčném průmyslu myslí. Marketéři společnosti se asi momentálně drží za hlavu, neboť naprostá většina komentářů s největším počtem lajků vyjadřuje originálním způsobem svůj názor na praktiky v tomto odvětví. Ty nejlepší básničky najdete pod textem a samotná soutěž probíhá zde. Výherce bude vyhlášen dnes v 15:00 a správcům FB stránky Mlékárna Kunín dá jistě pořádnou práci najít v záplavě komentářů trojici pozitivních.
Aktualizace (15:40): Mlékárna nakonec vybrala tyto tři výherce: