Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
16. prosince 2017 v 3:30
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

Legendární G naroste a nabídne podstatně více luxusu a pohodlí. Důkazem jsou první oficiální fotky

TECH
Uložit Uložené

Po téměř 40 letech se dočkáme „nového“ off-roadu od Mercedesu.

Po poodhalení nové třídy A a následném oficiálním představení třetí generace CLS nám Mercedes-Benz v závěru roku přece jen servíruje ještě jednu novinku. Tou není nic jiného než dlouho očekávané G v novém podání, i když i tentokrát jsme svědky zatím jen odhalení vnitřku. Ten je však v případě nové generace snad tím nejdůležitějším, protože exteriér se na pohled změní pouze v detailech a nadále si zachová svůj charakteristický a jedinečný design.

Jak ukazují první oficiální fotografie, interiér nové třídy G bude podstatně modernější, luxusnější a očividně i pohodlnější. Jak nás automobilka nedávno informovala, po novém už budou všechny nové modely stuttgartské značky vybaveny digitálním panelem, který bude charakteristickým rysem automobilky.

V tomto případě bude dvojice 12,3" obrazovek k dispozici za příplatek, palubní deska je však tomu již v základu přizpůsobena. Následně si můžeme všimnout nového středového panelu, který dostal moderní turbínové výdechy typické pro nejnovější modely s hvězdou ve znaku (poznali jsme je ve třídě E kupé/kabrio). Volant zdědí z ostatních modelů a jinak tomu nebude ani v případě sdruženého ovladače infotainmentu či panelu s ovládáním klimatizace. Naopak, zcela nový design pozorujeme ve výplni dveří. Kompetentní přitom uvádějí, že novinka bude citelně prostornější v každém směru – plus 15 centimetrů pro zadní cestující, zatímco do šířky vnitřek naroste o 3,8 cm pro ramena a 6,8 centimetrů v oblasti loktů. I přes moderní detaily si však legendární třída G nadále ponechá několik typických prvků, o čemž svědčí i pověstná ručka před spolujezdcem. Více informací nyní neznáme, jasné však je, že do jarního autosalonu v Detroitu se nám G představí již určitě v plném znění.

Zpět
Sdílet
Diskuse