Čtvrtek 22. 2. 2018 svátek má Petr

hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
zdroj: wikimedia.org/Reclus

Kaufland spustil bizarní antivalentýnskou kampaň, která našla nové dno vkusu

Německý řetězec cílí na zákazníky bizarní taktikou.

12. únor 2018, 16:47
12. únor 2018, 16:47

Německý řetězec cílí na zákazníky bizarní taktikou.

Německá síť supermarketů Kaufland, která působí ve velkém i na našem trhu, se k nadcházejícímu Valentýnu rozhodla sáhnout hluboko za hranice vkusu. Na svých stránkách inzeruje prodej chlazeného vepřového srdce titulkem „Užijte si nejblbější svátek,“ který je doplněn textem: „Vepřové srdce je tvrďák, který si nepotrpí na žádné zamilované vrkání. Je to cynik, drsňák, bojovník proti přitroublým americkým svátkům, a tak řádí, kde může.“

 

 

Nejvíce bizarně však působí obrázek vepřového srdce, které je naaranžované tak, aby připomínalo obličej. Pokus o originalitu se v tomto případě zvrhl ve špatný humor. Na protestu proti Valentýnu a jeho odvrácené komerční stránce nemusí být nic špatného, v tomto případě ale německý obchodník vyrazil nevkusným směrem, a navíc si k tomu najal nepříliš zručné grafiky

 

Aby toho nebylo málo, na stránkách Kauflandu si navíc můžete prohlédnout hned 9 „hlášek“, které doplňují obrázek srdce s obličejem. Otázkou je už jen, zda budete mít noční můry z humoru zaměstnanců Kauflandu nebo chlazeného vepřového srdce s obličejem.

 

Tagy: kaufland
Vyjádři svůj názor na článek
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad Méně takových článků
Super! Více takových článků
Řekni nám, proč se ti článek nelíbí:
Děkujeme za tvůj názor!
Pomáhá nám i autorům při zkvalitňování obsahu na stránce.
Líbil se ti článek? Sdílej ho přátelům
NAHORU Odebírej REFRESHER videa
Nejčtenější