Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
12. února 2018 16:47
Čas čtení 0:00
Adam Smeták

Kaufland spustil bizarní antivalentýnskou kampaň, která našla nové dno vkusu

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Německý řetězec cílí na zákazníky bizarní taktikou.

Německá síť supermarketů Kaufland, která působí ve velkém i na našem trhu, se k nadcházejícímu Valentýnu rozhodla sáhnout hluboko za hranice vkusu. Na svých stránkách inzeruje prodej chlazeného vepřového srdce titulkem „Užijte si nejblbější svátek,“ který je doplněn textem: „Vepřové srdce je tvrďák, který si nepotrpí na žádné zamilované vrkání. Je to cynik, drsňák, bojovník proti přitroublým americkým svátkům, a tak řádí, kde může.“

Nejvíce bizarně však působí obrázek vepřového srdce, které je naaranžované tak, aby připomínalo obličej. Pokus o originalitu se v tomto případě zvrhl ve špatný humor. Na protestu proti Valentýnu a jeho odvrácené komerční stránce nemusí být nic špatného, v tomto případě ale německý obchodník vyrazil nevkusným směrem, a navíc si k tomu najal nepříliš zručné grafiky

Aby toho nebylo málo, na stránkách Kauflandu si navíc můžete prohlédnout hned 9 „hlášek“, které doplňují obrázek srdce s obličejem. Otázkou je už jen, zda budete mít noční můry z humoru zaměstnanců Kauflandu nebo chlazeného vepřového srdce s obličejem.

Domů
Sdílet
Diskuse