Počítačem vytvořená osobnost, která patří mezi nejlepší influencery v módním byznysu. Seznamte se s Miquelou.
Móda zažívá v posledních letech snad největší rozmach ve své historii, o čemž svědčí nejen neustále stoupající tržby z prodejů či angažovanost umělců, ale také její dopad na sociální sítě. Platformy jako Facebook, YouTube nebo Instagram jsou přesycené množstvím příspěvků zaměřených na oděvní odvětví, a přitom si každý dokáže ukrojit svou (štědrou) část koláče.
Na mysli nemáme jen módní domy, sportovní značky či prodejce, ale také lidi, kteří nejsou přímo součástí průmyslu, ale svým oblékáním ovlivňují miliony dalších. Takzvaní influenceři skrze fotografie, příběhy nebo krátká videa častokrát propagují produkty, díky kterým na jejich bankovní účty putují nemalé sumy. Žijí život, o jakém mnozí teenageři jen marně sní. Na IG však najdeme i virtuální hvězdy bez duše.
Miquela Sousa nebo Lil Miquela je počítačem vytvořená identita internetové modelky s brazilsko-španělskými kořeny. Čtete správně, obdobné věci se dějí. Tmavovláska s vytříbeným vkusem to však celé odstartovala už v průběhu roku 2016 a ke dnešnímu dni má již přes 1,1 milionu followerů.
Podle dostupných údajů je Miquele krásných 20 let a její virtuální život se soustředí na Los Angeles a celou Kalifornii, odkud pochází většina zveřejněných příspěvků. Rozkošně působící modelka se cítí v módě jako ryba ve vodě, o čemž svědčí téměř všechny outfity poskladané z kousků high fashion nebo streetwearových značek.
Výrobci jako Chanel, Vetements, Proenza Schouler, Supreme, Raf Simons, Vans, Kenzo a podobně jsou tak nedílnou součástí imaginárního šatníku influencerky, která, věříme, uchvátí i vás.
P.S. – Kromě módy se pihovatá osobnost virtuální módy věnuje také hudbě, přičemž její díla si můžete poslechnout například na YouTube.