Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 26. 1. 2020 svátek má Zora

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Filmy a Seriály - Pod radarem
1
Dušan Šutarík
23. prosinec 2018, 19:24
Čas čtení: 3:20

Král Atlantidy se stal i králem tržeb. Aquaman po prvním víkendu útočí na hranici půl miliardy (Box Office)

Výborně však odstartovaly i novinky Mary Poppins Returns a Bumblebee.

Dušan Šutarík
23. prosinec 2018, 19:24
Čas čtení: 3:20
Král Atlantidy se stal i králem tržeb. Aquaman po prvním víkendu útočí na hranici půl miliardy (Box Office)
Zdroj: Warner Bros.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Tento týden byl poměrně pestrý, hlavně z toho důvodu, že se do kin dostaly hned tři ambiciózní a potenciální hity. Hned na 1. místě se dle očekávání umístil Aquaman.

 

Ten si za úvodní víkend odnáší skvělých 67,4 milionu dolarů. Na domácí půdě se mu podařilo celkově trhnout 72,1 milionu a celosvětově jich má na kontě už 482! Ano, pan Atlantidy je po prvním víkendu kousek od půl miliardy.

 

Velmi mu v tomto skvělém výkonu pomohly zahraniční trhy, nejvíce Čína. Je třeba ale dodat, že v rámci DC univerza jde o nejslabší otvírací víkend, ale počítá se s tím, že vánoční svátky film ještě pořádně nakopnou.

 

 

James Wan tak opět potvrdil svou pověst finančně spolehlivého tvůrce a my budeme zvědaví, jakou životnost předvede Aquaman v následujících dnech a týdnech. Kritické reakce jsou spíše smíšené, ačkoli náš kolega film ve své recenzi chválil. Jak však napsal, rozhodně není pro každého. Diváci jsou však, zdá se, spokojeni, o čemž svědčí i výborné hodnocení A- od stránky CinemaScore.

 

Na 2. příčce skončila novinka Mary Poppins Returns s 22,2 miliony. V Americe mají Mary Poppins rádi, takže není divu, že se rodiny s dětmi do kin jen hrnou. Celosvětově má film Roba Marshalla s Emily Blunt v hlavní roli už 51 melounů.

 

I zde je velký předpoklad, že snímek bude s dalšími dny získávat na síle, ačkoli nejde o žádný filmařský zázrak. Ani nás příliš nepřesvědčil, diváci jsou však podle všeho spokojení. Recenzi ti přineseme již brzy.

 

Třetí místo také obsadila novinka, konkrétně je to Bumblebee, kterému Mary Poppins vyfoukla 2. místo jen těsně. Milý robot si totiž za první víkend připisuje kulatých 21 milionů. Režisérovi Travisu Knightovi se podařilo umírající ságu pokropit živou vodou a film si konečně odnesl příznivé kritiky (naše je zde), ale i spokojené diváky.

 

 

Jsme zvědaví, jak si Bumblebee dokáže poradit s konkurencí v dalších týdnech. Studio Paramount však má po dlouhé době v rukou potenciálně velmi výnosný produkt. A my mu držíme palce, protože Knight doručil opravdu sympatické a svižné dílo.

 

Na nával lákavých novinek doplatil skvělý animák Spider-Man: Into the Spider-Verse. Ten skončil na 4. místě a odnáší si 16,7 milionu dolarů. Globálně se pohybujeme na částce 129,6 milionu. Film už má navíc za sebou premiéru i v Číně, kde se umístil na 1. místě v tamním žebříčku návštěvnosti.

 

Na čínské půdě se mu podařilo získat dalších 26,1 milionu dolarů a počítá se s tím, že právě tento trh bude Spideymu velmi přát. Pokud jsi tento fantastický animák neviděl, rozhodně si mezi svátky udělej výlet do kina. Litovat nebudeš (naši recenzi najdeš zde).

 

 

Pátou příčku má návrat Clinta Eastwooda v kriminálce The Mule. Ta přisypává dalších 9,9 milionu dolarů. V zahraničí ji start teprve čeká, domácí tržby jsou však zatím na 35,6 milionech. Kritici nejsou nadšení tak, jak bychom možná čekali, ale stále jsme na film zvědaví. Clint se totiž po letech vrací i jako herec.

 

Páté místo má hitový animák The Grinch s 8,1 miliony. Celosvětově jich má již parádních 422,5 a ve studiu Universal mají nepochybně velkou radost. Je jisté, že několik milionů ještě během svátečních dnů.

 

Ze 7. místa startuje nevýrazná novinka Second Act (6,5 milionu) s Jennifer Lopez v hlavní roli. Podle kritiků nejde o žádnou slávu a tržby tomu víceméně odpovídají. Snímek tedy zřejmě zachrání hlavně vcelku skromný rozpočet (16 milionů).

 

 

Osmou příčku si vydupal Ralph a jeho kámoška Vanellope v animáku Ralph Breaks the Internet. Celkově už má snímek na kontě 307 milionů. Disney má důvod ke spokojenosti, ačkoli úspěch jedničky (471,2 milionů celosvětově) se zopakovat nepodaří.

 

V žebříčku máme i novinku Welcome to Marwen, která se umístila na 9. místě. Odnáší si 2,3 milionu dolarů, což je obrovská slabota a katastrofa. Z trailerů jsme měli pocit, že tady se rozhodně bude útočit na ceny, ale Robert Zemeckis tvrdě narazil. Jeho film je podle kritiků příšerný a diváci ho velmi brzy pošlou do zapomnění. Do našich kin snímek dorazí 14. března příštího roku.

 

No a 10. místo má ambiciózní historické drama Mary, Queen of Scots s 2,2 miliony. Snímek si polepšil rovnou o 7 míst a na domácí půdě ukořistil 3,5 milionu dolarů. V Česku jej uvidíme až 7. února 2019.

 

 

To je od nás pro tentokrát všechno. Pokud se chceš v tabulce lépe orientovat, Minulý týden (MT) znamená pořadí snímků před sedmi dny (N je novinka a nedá se tedy nijak porovnávat).

 

Víkend USA prozradí, kolik vydělal snímek na půdě Spojených států. Pod -/+ se skrývá údaj o procentuálním nárůstu/ztrátě tržeb ve srovnání s minulým týdnem. Celosvětově je jednoduchý součet všech tržeb na planetě a Týden ti napoví, jak dlouho již snímek běží v kinech.

 

Na závěr ještě dodáme, že naše rubrika Box Office je pravidelná a sledovat ji na našem webu můžeš v týdenních intervalech (předchozí části spolu s dalšími informacemi o tržbách najdeš na tomto odkazu).

 

Pořadí MT Název filmu Víkend USA -/+ Celosvětově Týden
1.  N Aquaman $67,400,000  $482,800,000  1.
2. Mary Poppins Returns  $22,235,000  $51,349,671  1. 
3. Bumblebee  $21,000,000  $52,100,000  1. 
4. 1.  Spider-Man: Into The Spider-Verse  $16,700,000  -52.8%  $129,600,063  2. 
5. 2.  The Mule  $9,950,000  -43.2%  $35,653,465  2. 
6. 3.  The Grinch  $8,180,000  -30.4%  $422,518,975  7. 
7. Second Act  $6,501,000  $11,101,000  1. 
8. 4.  Ralph Breaks the Internet  $4,599,000  -50.4%  $307,593,930  5. 
9. Welcome to Marwen  $2,358,000  $2,358,000  1. 
10. 17  Mary, Queen of Scots  $2,240,000  +220.1%  $3,544,755  3. 
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
17
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.