Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Vyskytla se chyba
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Zdroj: @hanzuying/Instagram
Během Black Friday výprodejů se daly u vybraných prodejců ušetřit doslova tisíce korun, ale před Vánocemi by se hodila mnohým z nás nějaké ty penízky i vydělat, ne jen ušetřit. Seznam nadcházejících releasů tenisek a kolekcí s oblečením je ale přeplněný řadou zbytečností, u kterých se značky spoléhají pouze na to, že lidé jsou před Vánocemi ochotni koupit doslova cokoliv.
Ti zkušenější ale vědí, že v zimním období se vždy najde i pár kousků, jejichž cena bude časem ještě růst a nejbližší týdny opět nebudou opakem. My jsme si tak pro tebe připravili seznam těch nejzajímavějších věcí, na kterých si reselleři již brzy naplní kapsy.
Série Fearless Ones vyzdvihuje vybrané návrháře, umělce, značky nebo osobnosti, které bojují za prosazení své kultury ve světě a pomáhají na komunitní bázi. Provedení z této série jsou pochopitelně žádaným sběratelským kouskem a po listopadové spolupráci s návrhářkou Melody Eshan, která se dá z hlediska resellingu považovat za velmi úspěšnou, se aktuálně dostal Air Jordan do Paříže.
Lifestyleová značka Maison Château Rouge, za níž stojí Youssouf Fofana a jeho bratr Mamadou existuje již od roku 2015 a svůj název získala podle pařížské čtvrti, která je obydlená převážně lidmi s africkými kořeny. Jejich provedení tak v sobě spojuje folklórní prvky tamní kultury a odkazy na některá řemesla, ale hlavní myšlenkou je bourání předsudků vůči obyvatelům Château Rouge. Youssouf ani Mamadou sice neměli před založením své značky žádné módní vzdělání, ale díky jejich záměru dnes není Château Rouge vnímána jen v negativním smyslu a tamním obyvatelům se žije mnohem snadněji.