Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 11. 8. 2020 svátek má Zuzana

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Gastro - Restaurace
0
Adam Smeták
16. duben 2020, 17:03
Čas čtení: 1:59
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Dva mladí Češi vyrábí džemy s tradicí od První republiky. Každy kus ovoce nám projde rukama, tvrdí

Vyhýbají se umělým konzervantům, chemii a jejich džemy neobsahují žádná přidaná barviva.

Adam Smeták
16. duben 2020, 17:03
Čas čtení: 1:59
Dva mladí Češi vyrábí džemy s tradicí od První republiky. Každy kus ovoce nám projde rukama, tvrdí
Zdroj: ZEZEM
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Tento článek vznikl v rámci kampaně #DIKYTOBE. REFRESHER rozdá milion korun v podobě inzerce zdarma malým podnikatelům a jiným subjektům, které to nejvíce potřebují.

Kampaň #DIKYTOBE můžeme realizovat díky předplatitelům REFRESHER+, pokud ji chceš podpořit, předplatné si můžeš zakoupit tady. Návod, jak poslat tip na podnik najdeš tady

 

Dva parťáci Vladimír Wünsch a Vojta Novák se rozhodli přijít na trh s džemy, které se vyrábějí v Česku, obsahují až 80 % ovoce, mají minimum přidaného cukru a neobsahují žádná přidaná barviva, umělé konzervanty ani chemii.

 

U Vládi jde o návrat k tradicím, neboť jeho dědeček už za První republiky vlastnil výrobnu marmelád. Teď se s Vojtou rozhodli ke starému řemeslu vrátit, zachovat tradiční postup, ale zároveň neignorovat požadavky doby, a tak se zrodilo ZEZEM.

 

 

Tradice hraje prim

Jako první se kluci věnovali výrobě jahodového džemu a v současnosti mají v nabídce už 7 druhů džemu. Jenže do slibně rozjetého podnikání jim zasáhla pandemie koronaviru a s ní spojené restrikce, které jim znemožnily nabízet džemy na trzích, kde se etablovali v loňském roce. Je to pro ně nepříjemné hlavně z důvodu, že se jejich rozkvétající byznys zakládá na chuti džemů, kterou člověk přes internet nepozná. 

 

„I když jsme si dali záležet na designu a identita značky je pro nás jednou z důležitých rolých, jde hlavně o produkt, který jsme vyladili a ten online zkrátka neochutnáte,“ potvrzuje Vladimír.

 

 

Loni měli úspěšné ohlasy a vyprodané bedny s džemem na trzích, ty jsou ale momentálně zavřené. Sezóna je v plném proudu, ale kluci nemají jak zákazníkům ukázat, že jejich džemy opravdu nejsou obyčejné. 

 

„Museli jsme přehodnotit celý náš obchodní plán i marketingovou komunikaci. Přešli jsme do on-linu, vytvořili e-shop,“ prozradil REFRESHERu Vladimír. Na svých stránkách nabízejí zmíněných sedm druhů džemů. Jmenovitě jde o jahodový, meruňkový, broskvový, višňový, švestkový, borůvkovký a angreštový džem. Poslední jmenovaný prý patří mezi nejvíce oblíbené pro svoji netradiční chuť a kluci zařazují i jiné netradiční nabídky v rámci limitovaných edic.

 

Dva mladí Češi vyrábí džemy s tradicí od První republiky. Každy kus ovoce nám projde rukama, tvrdí
Zdroj: ZEZEM

 

„Džemy vaříme z kvalitních a čerstvých surovin, každy kus ovoce nám projde rukama. Jsme manufaktura. Dbáme na to, aby v každé skleničce byly kusy ovoce. Každá sklenice je díky tomu originální. Vojta džemama žije, pomáhá mu s tím celá jeho rodina,“ prozradil nám Vláďa.

 

Dvojice mladých výrobců džemu se také honosí tím, že veškeré ovoce, které používá k výrobě, pochází od lokálních dodavatelů. Část jejich úrody pochází z vlastních sadů, které mají na Litoměřicku a v okolí Hradce Králové. 

 

 

Samotná výroba džemů se pod jejich rukama vymyká rychlosti dnešní doby a sází na sezónnost a tradici. Nejde jim o kvantitu a nic nedohánějí dochucovadly. Rozvařují sezónní lokální celé ovoce až do dosáhnutí řidší konzistence, což je i důvod, proč v jejich džemu jsou velké kousky ovoce

 

Jak pomoci?

Klukům můžeš pomoci tak, že si jejich džem objednáš on-line. Balíčky ti připraví a pošlou přes Zásilkovnu nebo Českou poštu. Prodejní místa mají uzavřená a trhy taktéž, můžeš jim ale pomoci i tím, že jejich džem zařadíš do své provozovny a budeš ho prodávat třeba přes výdejní okénko. Napsat jim můžeš na info@zezem.cz. Sledovat a napsat jim můžeš i na jejich Instagramu.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: ZEZEM Tagy: #dikytobe
Ohodnoť článek
4
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.