Land Cruiser série 200 poznal svého nástupce.
Land Crusier je jedním z posledních mohykánů mezi poctivými off-roady v našich končinách. K mezigenerační výměně dochází po přibližně 14 letech, během nichž Toyota slavný terénní model jen průběžně modernizovala. Nový Land Cruiser série 300 je však od základů nový, o čemž svědčí nová podvozková architektura GA-F, nadále však platí, že karoserie stojí na rámu.
I přesto, že rozměry auta se vůbec nezměnily, mezigeneračně mu výrobce snížil váhu o přibližně 200 kilogramů. Dominantním prvkem exteriéru je masivní přední maska, na kterou jsou přímo napojeny úzké LEDkové světlomety. V závislosti na verzi a výbavě mají nárazníky přizpůsobený tvar i povrchovou úpravu. Toyota totiž nabídne i verzi GR-Sport s černým lakováním ve spodní části vozidla.
Zásadní obměnou prošel kokpit, který už vypadá moderněji a luxusněji. Centrem palubní desky je až 12,3" dotykový displej, zatímco před řidičem jsou nadále analogové budíky. Mezi nimi se ale nachází rozměrný 9" displej palubního počítače. Toyota stále zůstává věrná fyzickým ovládacím prvkům, které mají intuitivností usnadnit práci s vozidlem a jeho nastavením i v náročných podmínkách.